Hei vaan, ihmiset!
Päätin aloittaa blogin. Tämän blogin. Anonyymin blogin. Moikka! Perustin tämän blogin vähän kuin päiväkirjaksi, josta voi hakea inspiraatiota, vertaistukea tai ihan vain vinkkejä kouluun tai arkisiinkin pulmiin. Kommentteihin voi ehdotella aiheita joista haluaisitte minun kirjoittavan tai palautetta kyseisestä postauksesta;) Päiväkirja tyyli siksi, koska… no lukekaa. Isä sanoi, että kannattaisi aloittaa kirjoittaa päiväkirjaa. Hänen mielestään se […]