Hei vaan, ihmiset!
Päätin aloittaa blogin.
Tämän blogin.
Anonyymin blogin.
Moikka! Perustin tämän blogin vähän kuin päiväkirjaksi, josta voi hakea inspiraatiota, vertaistukea tai ihan vain vinkkejä kouluun tai arkisiinkin pulmiin. Kommentteihin voi ehdotella aiheita joista haluaisitte minun kirjoittavan tai palautetta kyseisestä postauksesta;)
Päiväkirja tyyli siksi, koska… no lukekaa.
Isä sanoi, että kannattaisi aloittaa kirjoittaa päiväkirjaa. Hänen mielestään se olisi mahtava tapa käydä läpi ajatuksia sekä elämän iloja ja huolia, niin on ”mukavaa muistella vanhana mitä on teinivuosina mietiskellyt!”Hmmm… isän teinivuosista taitaa olla hetki aikaa;) No yritinhän minä sitä kerran. Muistin kirjoittaa sitä noin kuusi päivää ja siitä seuraava kirjoitus oli merkitty viisi kuukautta myöhemmin:)
Joten päätin nyt kokeilla, että onnistuisiko se näin, kun tiedän tai pikemminkin toivon, että joku jossain lukee tätä.
Noniin, entäs minä?
Kuka minä olen?
- Nimeä en aio kertoa (anonyymi blogi)
- Ikä: 13 vuotias
- Harrastukset: tanssi ja partio (pianon pimputtelu kotona)
- Perhe: Äiti, isä, pikkuveli ja kaksi koiraa
- Kiinnostuksenkohteet: avaruus, luonto ja valokuvaaminen
- Paikkakunta: Lieto (Turun lähellä)
- Vanhemmat: eronneet
- Unelma-ammatti: assistentti/sihteeri
Entä te?
Minkä ikäisiä olette?
Mikä on teidän unelma-ammattinne?
Olisi mukavaa kuulla niistä kommenteissa:)
Kertokaa vielä viimeiseksi haluatteko, että kirjoitan kirjakieltä vai puhekieltä.
Girl Online, menossa offline xxx