”Mää ny oon vaa tällänen, en kovin erikoinen”-suomalainen nainen
”Take a lover who looks at you like maybe you are pure magic” Sanoi aikoinaan kuulemma Frida Kahlo. Pidän tästä. Upea ajatus ja upea nainen! Ja olen hänen kanssaan samaa mieltä. Kärkkäimmät feministit saattavat ärsyyntyä jo tässä kohtaa, mutta malttakaa niin kerron miksi:nimittäin ajattelen lauseen laajemmin. Siten, ettei sillä tarkoiteta pelkkää ulkoista kauneutta, vaan kaikkea sitä […]