Lounasta ulkona! Uudet lenkkarit! Aurinkoa! Hurraa!

Lounasta ulkona! Uudet lenkkarit! Aurinkoa! Hurraa!

Edelliset viikot ovat olleet hektisiä. 10-12 tunnin työpäiviä, stressaantuneita yöunia ja ulkona on ollut harmaata ja tylsää. Tänään aurinko taas paistoi ja siis oikeasti paistoi! Taivas on ollut täydellisen sininen eikä pilven pilveä ole näkynyt! Söin lounasta ensimmäistä kertaa parvekkeella tänä keväänä! ”Katoin” parvekkeen penkille myös viltin ja laitoin fleece-hupparin päälle, mutta ei niitä tarvinnut. […]

kymmenen asian keskiviikkolista

kymmenen asian keskiviikkolista

1. Haluan sitruunapuita kotiin. Muutaman suoraan lattialle ja muutaman jakkaralle. 2. Haluan isoja kaktuksia puulaatikoon johonkin sitruunapuiden viereen. 3. Olen juuri varaamassa rokote-aikoja, koska aijon matkustaa Afrikkaan. 4. Aijon myös matkustaa hyvin pohjoiseen Norjaan. 5. Tykkään kontrasteista. 6. Olen löytänyt kynsilakan, jota käytän päivittäin. OPIn Altar Ego. Se on vaalea, läpinäkyvä, vaaleanpunaiseen vivahtava ja metallinen. […]