Tänä viikonloppuna olen:
Kulkenut kaupunkilenkkareissa Yrittänyt katsoa ”Birdmanin” ja aloittaa ”True Detective”n mutta kyllästynyt molempiin ja katsonut mielummin Emmy Rossumin oopperalaulamista Youtubesta. Sanonut ”Mitä mukamas Kungsholmenilla on? Kävelläänkö Kungsholmenin kadut ristiinrastiin ja etsitään Kungsholmenin helmet?” jonka seurauksena täytyy todeta, että ei, Kungsholmen on kyllä edelleenkin tylsä paikka. Nähnyt värikkäitä luonnonkukkia Nähnyt auringon kimaltelevan meressä Käynyt Hötorgshallenissa ostamassa lihaa […]