Bloggaaja Sandra Beijer oli viime viikolla Keniassa ja blogi täyttyi aivan ihanista kuvista. Lempparini ovat nuo kirahviripset. ( Kuvia täällä, täällä, täällä, täällä, täällä, täällä ja täällä). Maanantaina lensin aamulla Osloon, olin koko päivän kokouksessa Oslon lentokentällä ja lensin takaisin illalla. Tänään, tiistaina, lennän taas Osloon, istun taas koko päivän lentokentällä kokouksessa ja lennän taas illalla […]