5.4.2017 ingis8 milanossa Viimeisten 2,5 päivän aikana olen kävellyt 52 kilometria. Milanossa on design-viikko ja itse työskentelen aamu seitsemästä yömyöhään. Ihana on kun on yli 20 astetta lämmintä ja kaupungilla on paljon tapahtumaa. Puheenaiheet Höpsöä