Ystävät.

Muuttolaatikoita lojuu ympäriinsä. Jokapaikassa on tavaraa ja rompetta. Papereita, jätesäkkejä, muovikasseja, lisää muuttolaatikoita. Stressaa. Ja ahdistaa, vaikka samalla myös hieman kutkuttelevasti jännittää ja on innoissaan. Ihan vaan omasta puolestani. Toisten fiiliksiin en ota kantaa.

Ensiviikolla olisi tarkoitus muuttaa. Avaimen saan jo nyt perjantaina. Pääsee oikeasti katsomaan paikkaa ja hieman miettimään mitä vielä tarvitsee.

Tunteet ovat olleet melkoista vuoristorataa. Välillä hirvittää hypätä taas tyhjän päälle. Välillä tulee itku ja harmistus. Välillä olen ihan onnessani. Mutta päällimmäiseksi on noussut kiitollisuus. Olen niin uskomattoman kiitollinen kaikesta mitä olen saanut. Minulla on aivan mahtava ystäväpiiri. Oikeasti ystäviä, jotka tukevat ja auttavat. Sanovat että kyllä sä pärjäät. Ja jos et pärjää me autetaan. Ihan mahtavaa. Joku aina kysyy tarvinko jotain? Onko mulla kaikkea? Voisiko auttaa jotenkin? Voi kumpa itse osaisin olla jotenkin yhtähyvä silloin kun minua tarvitaan.

Iso kiitos jokaiselle. Tulen sitten vuorostani jeesimään kun sitä tarvitaan.

Suhteet Oma elämä Ystävät ja perhe

Sairastamisen vaikeudesta

Ei käynyt kuten kuvittelin. En saanut unelmatyötäni, enkä siis päässyt vaihtamaan työpaikkaa. Sen sijaan sain kamalia ahdistuskohtauksia, menetin ruokahaluni, elämäniloni ja hermoni. Sinnittelin hetken kunnes erään työkeikan jälkeen romahdin ja se riitti minulle. Ei ole mitään mieltä uuvuttaa itseään ihan loppuun tuollaisen homman kanssa. Onneksi on hoitokontakti ja loistava psykiatri joka otti asian heti tosissaan. Nukkumiseen kahta lääkettä, ahdistukseen yhtä, ja sitten vielä peruslääkkeet. On siinä nappia poikineen. Antaisin melkein mitä vain jos saisin oloni tavalliseksi ja kamalan ahdistuksen pois.

Eniten ehkä ärsyttää se, että puolivuotta meni jo tosi hyvin ja tasaisesti. Ei ollut mitään heittelyitä minnekään suuntaan, jotai npientä nyt lukuunottamatta, mutta noin pääpiirteissään. Ja nyt sitten sai tällaisen riesaksi. Töissä ei tätä oikein ymmärretä, ihan kun olisin mielelläni ja ”helposti” sairaslomalla. Jep jep. Veikkampa että jos hetkeksi astuisivat minun housuihini ei enää olisi sama ääni kellossa. Nyt sain vain syyttelyitä ja kiukkua kun ilmoitin että sairasloma jatkuu. Ei todellakaan tee mieli palata tuollaiseen paikkaan enää. Toivottavasti löytyy jotai muuta duunia piakkoin.

Jos nyt hommasta hakee jotain positiivista, olenpa taas kantapään kautta oppinut jotain. Ainakin sen mihin minusta ei ole.

Työ ja raha Työ