Aavistuksen kyseenalaista?
Smirnoff – ja sosiaaliset paineesi ovat kadonneet! Hetkonen… eihän tällaista saa harrastaa? Satunnaisesti sen saattaa ymmärtää, miksi mainontaa koitetaan hieman rajoittaa. Rajoitukset eivät kuitenkaan estäneet näitäkään tuotoksia:
Video games, sexier than your upcoming ex-girlfriend.
Tampax – avoid the bloody hell
What if I prefer Hitler?
Onko se siis implantti joka maistuu hyvältä vai todella epäilyttävän makuinen tikkunekku? En ehkä edes halua tietää.
Hyvää olutta, ihan taatusti, pullo nyt suuhun vain.
EN ENÄÄ IKINÄ POLTA JOS SAAN TÄMÄN KUVAN POISTETTUA VERKKOKALVOILTANI. Auttakaa nyt!
Tämäpä onkin hyvä ohjelma katsella koulun jälkeen?
Sepä kiva kuulla.
Osta farkut, emme myy seksillä, koska olemme niin eettisiä (ja niin vitsikkäitä, että ihan pissi lirahti pöksyyn tätä kampanjaa kehitellessä).
Okei, Heimlichin otteessa ei ole mitään ihmeellistä, mutta ensi vilkaisulla tässä kuvassa näin kyllä jotain vähän muuta kuin tukehtumista estävän ensiapuotteen.
Tämä ehkä ei ole aito mainos, mutta ihan oikeasti. MALFOY???
Ehkä ne mainonnan rajoitukset ovat olemassa syystä, vaikka olisivatkin välillä turhauttavia. Maslovin tarvehierarkian varaan mainonnan rakentaminen nyt on jo niin halpaa ja nähtyä, että välillä ihan täytyy miettiä, mitä mainosmiesten ja naisten päissä pyörii (siis tissien, munien ja peppujen lisäksi, ja MALFOYN).
Ei hätää, en takuulla seuraa.
Kuvat: piccsy.com