HaLo arpoo: Onko kuukuppi kohta sinun?

fb_halo_pieni_aikuinen.jpg

Nyt se on semmoinen homma, että korjataan tämä arvonnan käynnistys vihdoin 🙂 Pari viikkoa sitten tykkääjiä Facebookissa kertyi yli 200 ja lupasin järkätä asian kunniaksi jotain kivaa! 

nayttokuva_2011-07-16_kohteessa_0.43.08.png

Tältä näytti fb-sivut pari kuukautta sitten…

Tällä kerralla arvonnassa voi voittaa Lunette Áine-kuukupin, joita on jaossa peräti kaksi kappaletta ja vieläpä korallin värisenä.

logo-kuukuppi.jpg

Tuotepalkinnot tarjoaa Kuukuppi.fi — henkilökohtaisesti siskoille!

Ainoa juttu, joka sun pitää tehdä ollaksesi mukana arvonnassa on mennä HaLo — Pienen Aikuisen Fb-sivuille ja painaa TYKKÄÄ-nappia

Ne, jotka jo tykkäävät, ovat mukana arvonnassa automaattisesti. Jos teitä kiinnostaa se miksi kuukuppi on ihan mainioin kaveri, kantsii lukea aiempi blogaukseni Joka naisen ystävä.

Onnea kisaan! Arvonta on käynnissä 31.10.2011 klo 24 asti.  

Hyvinvointi Mieli Terveys Vastuullisuus

Syksyn namein ruoka

vihannekset_halo_pieni_aikuinen_1.jpg

Syksyisin valahdan aina soppiini kokkailemaan. Uus juttu, jonka olen löytänyt tänä syksynä, ovat punajuuret. Päätin heti ostettuani testailla mitä syntyy kasvislaatikosta punajuuren kera, se kun on kypsentyessään aika makea kaveri. 

punajuuret_halo_pieni_aikuinen.jpg

Ohje menee kutakuinkin näin:

1 kesäkurpitsa siivuina pohjalle

0,5 pkt minikaaleja 

2-3 porkkanaa siivuina

2 punasipulia renkaina

6-7 pienehköä punajuurta lohkoina

Päälle vielä ripaus Himalajan suolaa ja rouhittua mustapippuria sekä Salakis-fetaa, joka on tehty lampaan-, ja vuohenmaidosta. Villinä korttina heitin sekaan myös vähän Aura-juustoa, se on mun heikkous.

halo_kokkaa1_halo_pieni_aikuinen.jpg

Tyytyväinen kokki laittoi vielä folion tuotoksensa päälle ja heitti sen uuniin noin tunniksi muhentumaan. 

kasvisfeta1_halo_pieni_aikuinen.jpg

Herkkua tuli! Tämä meni itse asiassa ihan pääruoasta, ei kaivannut mitään jykevämpää ympärilleen. Sellainen muistutus vielä, että juurekset (erityisesti) punajuuret, kannattaa ostaa aina luomuna. Ai miksi? No siksi, että niillä on raskasmetalleja ja myrkkyjä itseensä sitova vaikutus ja me ei haluta niitä itseemme.

Ihanaa ja herkullista viikkoa te siellä — huomenna onkin yllärin paikka!

Suhteet Ruoka ja juoma Oma elämä Vastuullisuus