Oh, she´s at radio

Blogi on ollut aika hiljainen viimeiset pari viikkoa — sanat eivät ole riittäneet ihan tänne asti. Kuten olen jo aiemmin kertonut, luennot Katjan kanssa ovat kovasti käynnissä ja muillekin paikkakunnille on tullut tilauksia. Mutta ei tässä vielä kaikki.

Viime keskiviikkona meillä oli Kauppayhtiöllä luentosarjamme toinen osa, Ihosi Ruoka. Paikalla oli Iskelmä Rovaniemeltä Henna ja Essi, jotka jututtivat luennon jälkeen niin meitä kuin kuuntelemaan tulleitakin. Henna heitti ilmoille ajatuksen Katjan ja minun omasta radioshowsta, mutta en ajatellut asiaa sen enempää. 

No, sovimme kuitenkin treffit Iskelmälle eiliseksi ja löysimme heti yhteisen sävelen niin myyntipäällikkö Timon kuin tyttöjenkin kanssa. Eilen siis varmistui, että sitä ollaan jatkossa myös sitten radioäänenä ja meillä alkaa oma ohjelma nimeltään Heivaa ylimääräiset kemikaalit! Otsikon alle mahtuu paljon ja varmasti monia mielenkiintoisia aiheita saadaan käsittelyn alle 🙂 Toivoakin voi, joskin toistaiseksi aiheiden käsittelyaika on lyhyt, 10 minuuttia kerrallaan.

Näin alkuun meitä voi kuulla kahdesti viikossa, tiistaisin ja torstaisin klo 9.30 ja 14.22 taajuudella 89.3. Iskelmä Rovaniemi kuuluu vain Rovaniemen lähialueelle, joten etelän ihmiset eivät pääse kuulemaan meidän touhutoopeilua sen enempää — ainakaan vielä.

Unelmien toteutumisesta minulla olisi paljon kirjoitettavaa, mutta seuraavat pari viikkoa olen luultavimmin kiinni aivan muissa töissä kuin kirjoittamisessa. Päivittelen blogia siis juuri sen verran kuin oikeasti ehdin. Annoin itseni nyt aiemmin tänä syksynä lipsua koettelemaan omaa hyvinvointiani enkä voi antaa niin tapahtua uudestaan 🙂

<3: Hannamari

Psst… Jos joku tietää Rovaniemeltä reilun kokoisen kaksion/kolmion keskustan liepeiltä (+- 1 km) ilmoittakoon itsestään minulle osoitteeseen halonloota [at] hotmail.com

Saunaa ja parveketta ei tarvitse olla, mutta keittiö on tärkeä. Ihan priimakaan ei ole vaatimus, jos pintaremontointiin on mahdollisuus. Hinta max. 600 €/kk.

Suhteet Oma elämä Mieli Työ

Dying to have known…

(Jos video ei toimi suoraan, voit katsoa sen täältä.)

Voiko syöpää hoitaa luontaisin menetelmin? Tähän videoon kannattaa satsata reilu tunti ja sivistää itseään. Vaikka näitä ravinnon avulla parantuneita on Suomessakin vaikka millä mitalla, asiasta ei liioiksi puhuta, koska ”mitään ei ole voitu todistaa tieteellisesti”.

Gersonin terapiassa pyritään palauttamaan elimistön omat voimavarat. Immuunijärjestelmää vahvistetaan juomalla 13 lasillista vastapuristettua tuoremehua päivän aikana – tunnin välein 1 lasillinen (luomuviljellyistä vihanneksista). Juomat valmistetaan omenoista, porkkanoista ja vihreistä vihanneksista. Sen lisäksi syödään tuoreita vihannessalaatteja, keitettyjä vihanneksia ja vihanneskeittoa 3 kertaa päivässä (luomutuotteita). Välipaloina voi syödä tuoreita vihanneksia ja hedelmiä. Lisäksi käytetään kaliumia, Lugolin liuosta, B12-vitamiinia, kilpirauhashormonia, maksaruiskeita, haimaentsyymejä ja kahvihuuhteluja myrkkyjen poistoon maksa/sappiteistä. 

Lähde: The Gerson Institute

En ihmettele sitä, miksi syövästä parantumisesta ei puhuta julkisesti tai lehdissä. Miksi ravinnolla ei voitaisi parantaa elimistöä? Äkkiähän sitä leimaantuisi hörhöksi ja kohta erinäiset asiantuntijat riitelisivät palstatilasta kertomalla, että ”kyllä syöpähoitoon tarvitaan vain hyvää tuuria ja sädehoitoja”. Jos on parantunut muilla keinoin niin ”syöpää ei ole ikinä ollutkaan ja kyseessä on virhediagnoosi”. Yeah right.

Palaan aiheeseen ehkä tuonnempana, tällainen pikanosto aiheesta nyt.

Onko kellään lukijallani kokemuksia jonkin sairauden parantumisesta ruokavaliolla?

Hyvinvointi Ruoka ja juoma Liikunta Terveys