Super-Pirtelöbaarin kuvasaldoa, pt. 1

pirtelobaari_rwm_halo_pieni_aikuinen7.jpg

Super-Pirtelöbaari kiittää ja kumartaa. Jäämme pariksi viikoksi keräämään voimia ja suunnittelemaan uutta listaa, sillä viikonloppumme saa jatkoa. Tämä kuvajuttu viivästyi päivällä, koska olin koko eilisen palaveeraamassa tulevan syksyn jännittävistä tapahtumista sekä suunnitelmista. Voin loppuviikosta kertoa toisen ylläreistä, mutta toinen odottakoon vielä hetkisen. Kiitos vielä kaikille kävijöille — teitte viikonlopustamme unohtumattoman! 

lindan_luomula236.jpg

Kauniin siskokultani, Sofian, kanssa.

lindan_luomula24.jpg

lindan_luomula217.jpg

Teemu on ihan fiiliksissä tuoreista raaka-aineista, jotka Lapcream-kojun Marja-Leena toi! Saatiin pinaattia, mustaherukoita, salaattia… 

lindan_luomula224.jpg

Iloinen sekamelska. Kiitos Katjalle toisen blenderin lainasta! 

lindan_luomula221.jpg

lindan_luomula230.jpg

Kaffimestarimme Tuomas.

lindan_luomula223.jpg

lindan_luomula228.jpg

Mojitos!

Huomenna pt. 2, eli lisää kuvia, koska joku on vielä vähän levon tarpeessa 🙂

Puheenaiheet Ruoka ja juoma Suosittelen Vastuullisuus

RWM:ssä vielä tänään!

Rillumarei, heihei!

Eilinen päivä ylitti varmasti kymmenkertaisesti odotuksemme teistä pirtelönhakijoista — KIITOS kaikille, jotka kävitte ja jaksoitte jonottaa! Meillähän oli siis aikalailla klo 10-18 välisen ajan kolmen metrin jonot kojulle 🙂 

Muutaman kerran piti soittaa kaverit hätiin hakemaan lisää raaka-aineita, että kaikki pirtelöt pysy listassa. Pahimmillaan neljästä pirtelöstä tarjolla oli siis kolme, joten ei paha  siis 🙂 Kiitos Niko, Sofia, Toni ja Riina!

Illalla toiset ystävämme olivat talollamme odottamassa meitä ja he halusivat olla avuksi. Siksipä pidimme yhdessä sellaiset vaatimattomat yhdeksän hengen suklaatalkoot ja pyörittelimme kolme kiloa raakasuklaita täksi päiväksi. Myös eilisen tilaustyönä tehdyt isommat raakasuklaasatsit ovat nyt odottelemassa hakijoitaan 🙂

En ole ehtinyt ladata eilisen kuvia edes koneelle, koska tämä hyvä kiireemme esti sellaisen toiminnan tyystin. Ehkä tänään ehdin illalla tai sitten en.

Kysyntää Pirtelöbaarin kaltaiselle puljulle oli pe + la aikana useilla kymmenillä asiakkailla. Super-Pirtelöbaari saa jatkoa täällä Rovaniemellä, mutta missä paikassa ja missä muodossa, on vielä auki. Erilaisia liiketilojakin jo tarjottiin usealta taholta, mutta mietintämyssyt voidaan laittaa päälle vasta tämän viikonlopun jälkeen. Uskon, että kaikki asiat järjestyvät!

Tänään vielä pyöritellään pirtelöitä Jätkänpuistossa — tulukaahan tervehtimään ja maistelemaan herkkuja! Nyt lähdemme markkinapaikalle pystyttämään kojua ja avaamme klo 10. Olemme tänään niin kauan kuin porukkaa riittää, uskoisin että ainakin klo 18 asti. 

<3: Hannamari

Ps. Kiitos edellisen postauksen kommentoijille, vastailen teille myöhemmin. 

Ps.2 Pakuripusseja enää kaksi jäljellä! 😉

Puheenaiheet Ruoka ja juoma Suosittelen Vastuullisuus