Se vaan seurasi!
Tiedättekö kun joskus on ajatellut että oliska ihana jos saisi uuden lemmikin niin että se vaan seuraisi kotiin? No mulle tänään kävi vähän niin, vaikka kyllä tyypin ihan oma koti on etsinnässä. Oltiin lenkillä Pepe kanssa jä tämä tyyppi vaa lähti kävelylle meidän kans. Ei mitään hajua että mistä se tuli, käytiin viereiset talot […]