Blue sparkle

20130616_072332.jpg

Eilen illalla olin yksin kissojen kera kotosalla kun R oli soittamassa ja sen jälkeen vähän viihteellä. Mä huvitin itseäni katsomalla True Bloodin ekaa kautta ties kuinka monetta kertaa ja laittamalla uudet lakat kynsiin.

Mä oon ihan hurahtanut Bik Bokista ostamaani kimalle lakkaan, niin kovin että pullo alkaa pikkuhiljaa vedellä viimeisiään. En löytänyt sitä enää viime reissullani Bik Bokkiin, no joo, en ehkä mitenkään täysillä sitä etsinyt, mutta kuitenkin. Nyt mun on seuraavalla kerralla oikeesti kunnolla katsottava, sillä enhän voi elää ilman sitä. Tai sitten on etsittävä korvaava tuote. Mikään ei oo niin tylsää kuin se, että rakastuu tulenpalavasti johonkin kosmetiikkatuotteeseen, vain huomatakseen että sitä ei oo hetken kuluttua enää saatavilla…

20130616_0722150.jpg

Kukaanhan ei sitten huomaa että noi lakat on vielä huolittelematta 🙂 Suurin osa sutuista on poissa, mutta hieman on jäljellä ylimenneitä. Mulla on nimittäin tapana lakata kynnet niin, että en juuri koitakkaan pysyä ”rajojen sisällä”, vaan sudin kovin huolettomasti menemään. Sitten lakkojen kivuttua, suihkussa tai käsiä pestessä rapsuttelen ylimääräiset pois. Silloin saa kunnolla lakan koko kynteen niin ettei vaan jää mitään tyhjiä koloja minnekkään. Ja lämpöinen vesi irrottaa lakan tosi hyvin ihosta.

20130616_072141.jpg

Mut joo, siis tohon lakkaukseen. Eli alla mulla on taasen tuo Sally Hansenin base + top coat (se alkoi olla hieman liian paksua mun makuun, joten lurautin sekaan CND:n Super Shiney High-gloss top coattia notkistamaan lakkaa. Mulla on sitä iso 68ml pullo ja se pelastaa usein tällaiset kriisi tilanteet :D). Sitten pari kerrosta Constance Carrol Diamond gloss lakkaa sävyssä 365 Pastel Green (vaikka musta toi on kyllä ihan selkeesti enemmän sininen…) ja sitten päälle pari kerrosta Bik Bokin ihanaa hile lakkaa. Mä tykkään ku noi hileet on eri kokoisia tuossa lakassa. Siitä tulee jotenki avaruuden tuntua tai jotain… vois olla aika kiva jonkun syvän tumman sinisen kanssa ja sinne hieman lilaa ja sit tota!

20130616_072047.jpg

Eipä tässä sitten muuta kuin aurinkoista sunnuntai aamua vaan kaikille 🙂

 

Kauneus Meikki Testit

Kaikki väliin jääneet instat

Taas jotenki kummasti venähti tää instakuvien laitto tänne. En voi muuta sanoa puolustuksekseni kuin sen, että mua rassaa kovin se että en saa niitä sieltä Instagrammin omilta sivuilta näkyviin, vaan joudun ne lähettämään puhelimella ensin sähköpostiin ja siitä sitten lataamaan koneelle, ja jostain syystä se on ihan sairaan hidasta… Siks varmaan aina osittain ottaa päähän alkaa tähän hommaan ja se vaan jää… Mutta laitan nyt kaikki kuvat kerralla mitä sinne on tullut, ja koitan ryhdistäytyä ja laittaa vastedes ne aina sitten viikoittain 🙂

En muista ihan tarkkaan minä päivinä nää on otettu, mutta sen muistan että ne alkaa viikonlopulta kun oli töissä. Eli tyyliin ihana aikainen lauantaiaamu ja kesäinen näkymä duunin parvekkeelta.

261623cac74d11e2800122000a1fbf61_7.jpg

Mun työkaveri ilahdutti mua mun lempparitikkarilla <3

a907eb9cc76b11e2969522000a9f14e8_7.jpg

Näin Lidlis uusii keksei, tai no ainaki mulle ne oli uusia, mutta niistä oli se strawberry cheesecake maku loppu 🙁 löysin niitä kuitenkin S-marketista ja ostin maistiaisiksi.

0e4c2452c79711e28b9a22000a1f9d42_7.jpg

Mehän käytii systerin kaa siel Costumen ja Glitterin yhteises illas ja sen jälkeen poikettiin viel viereiseen Micmacciin josta sain 9e tosi kivat seepratennarit.

e4f91f34c8ee11e2a64f22000a1f968e_7.jpg

Sitten hieman asukuvaa… erittäin monikäyttöinen leomekko, käy arkeen ja juhlaankin.

2d3e1b8ac9f011e2a2c122000a1f9d4d_7_0.jpg

Duunin parvekkeen aamun piristys.

d795cdf2ca7811e2b95b22000a1fab39_7.jpg

Sitten hieman asuja ja kenkiä…

3555f88ecb7011e29a5822000a9f15d4_7.jpg

135e9b04cb7111e2945c22000ae90026_7.jpg

e490e992cc0311e2957d22000a1fa40f_7.jpg

Kissapläjäys… Ekassa kuvassa Toulouse makoilee parvekkeella, toisessa pentunen ihmettelee ”uutta” vesiautomaattia, ja kolmannessa näkee että ne kyllä nukkuu mitä ihmeellisimmissä asennoissa 😀

d75d3e6ecd3f11e2b78b22000a1f8cd1_7.jpg

6124efc0cdb311e2b39c22000a1f8adc_7.jpg

e18b8ce6cdd111e2a8e322000a9f13d9_7.jpg

Mä otin fiilistely kuvan meidän makkarin muodonmuutoksesta…

52348a66cdd611e2ba6922000a1fb733_7.jpg

Ja sain postista mun ihanat China Girl sanduulit…

88c4fb14ce8b11e29fe522000a1f97ce_7.jpg

Tuunasin farkuista shortsit ja olin sitten töissä kovin sinisävyinen 🙂

8b335f88cf3c11e2beb722000a9f3ce2_7.jpg

9425adf6cf3911e2b87b22000aaa07f6_7.jpg

Käytiin töiden jälkeen hakee R:lle uus luuri ja mä kävin Bik Bokissa…

64597a98cf6211e2ae9022000a1f9a21_7.jpg

4e661270cf6f11e283f722000a1fbd91_7.jpg

Ja väliin pieni pennun naama <3

96bc5758cfa311e2917a22000a9f1587_7.jpg

8.6 lauantaina vietettiin systerin yllätys synttäreitä Kokomossa, jonne laitoin hieman tiki-henkisen maximekon (tai mikä on tiki-henkinen? No tommosen lehvämekon anyway :D).

69916774d04711e2872722000a1fd26f_7.jpg

f1ad7a8ad05111e2a0c022000a1f918d_7.jpg

Viime sunnuntaina käytiin sitten R:n kanssa itiksessä vähän shoppailemassa ja kahvittelemassa, ja koska oli niin lämmin ni laitoin päälle tämmöisen shortsihaalarin 🙂

60ac1d98d12d11e2815722000aaa049c_7.jpg

Ja siinä ne oli. Nyt totisesti yritän olla aikaansaapa ja laittaa sunnuntaina tän kuluneen viikon tänne… tai viimeistään maanantaina… tai… 😀

 

 

 

 

 

 

Muoti Oma elämä Meikki Trendit