Pin-Uppii!

”Minä kun en ikuna mitään voita”… Tää on aika yleistä mun ollessa kyseessä. Vaikka mihin arvontaan tai kyselyyn tms. osallistun niin ikinä en ole mitään voittanut. Lähimpänä onnenpotkua on tapaus joka sattui kun olin joku 8 vuoden ikäinen ja voitin linnanmäeltä arvalla Monchhichi pehmolelun. Tässä kuva liitteeksi teille jotka ette kysistä lelua muista, tai ootte niin nuoria ettette ole ees lelun olemassaolosta tietoisia 🙂

hracka-monchhichi-moncicak-45cm_ien158294.jpg

Fiksuna tyttönä tuolloin juoksin faijan luo voitto kädessä ja pummasin rahaa toiseen arpaan ”jotta voin hakea S:lle samanlaisen” (S on siis mun pikkuveli). Faija sitten varmaan itsekseen naureskellen kaivo fyrkat, ajatteli luultavasti että oppikoon tyttö kantapään kautta elämän raadollisuuden, ettei aina voi saada sitä mitä haluaa jne. No kappas, hetken kuluttua kipitin takaisin toinen Monchhichi kädessä ja annoin sen S:lle. Ja nää oli viel melkoisen isoja pehmoleluja, ettei mitään parinkymmenen sentin lirppuja 😀 Tää tosiaan on ollu mun ainoo arpaonni tähän mennessä.

Mut, tadaa!!! Torstaina sain soiton jossa kerrottiin että oon voittanut Aromi ja Avec lehtien arvonnasta Pin-up kuvauksen. Eli palkinto sisältää meikkauksen, stailauksen ja valokuvauksen kahdelle.

11-pinup-girls.jpg

25-pinup-girls.jpg

Mä oon aina tykännyt kovin tuosta 50-luvun tyylistä ja Pin-Up meiningistä. Tää varmaan liittyy siihen että oon suuri burleskin ystävä, ja siellähän tuota Pin-Up tyyliä paljon näkee. Ja onhan se huisin kivaa saada itestään oikee ammattilaisen ottama foto. Plus et pääsee meikattavaks ja laitettavaks, mikäs sen nautinnollisempaa. Pyysin systerin mukaan kun palkintohan oli kahdelle hengelle, ja ilokseni M suostui 🙂

21-pinup-girls.jpg

12-pinup-girls.jpg

Mä teen toki sitten siitä koko hommelista jutun tänne, ja systeri saa ottaa ”behind the scene” kuvia :D. Tosiaan stailauksen toteuttaa tuolla Pin-Up Garage ja kuvaus tapahtuu Tapanilan keilahallissa. Tuota Pin-Me-Up pakettia voi muuten myös ostaa täältä. Tosi kiva idis esim. pienelle polttariporukalle 😉

 

Kuvat: www.barnorama.com ja ihan random google kuvahaku…

Muoti Oma elämä Meikki Trendit

Farkkushortsit

farkut1tekstijpeg.jpg

No niin, nyt sitä farkkushortsihommelia. Eli mä sain tuosta tuoreimmasta Trendistä inspiksen tehdä hieman pidemmän malliset farkkushortsit. Lyhykäisiä mulla on ihan riittämiin, ja joskus tuntuu että ne on hieman liian lyhyitä esimerkiksi töissä käytettäviksi. Eli nää on nyt sitten ne siveellisemmät farkkushortsit 😀 Ja näähän käy sitten vähän hienompaankin tilaisuuteen, riippuen siitä miten ne asustaa. Esimerkiksi jos nää tekis vaik ihan tummista farkuista, ja siihen sitten joku hienompi toppi ja huikeat korot ni oot jo aikas edustava 🙂

Mä kuitenkin näin ensitestiin päädyin ottamaan mun vanhat Onlyn farkut jotka on jääny muutamaa kokoa liian isoiks. Ja uskokaa Trendiä ja mua, ne on paremmat vähän väljinä sillei että reisistä ei pinkeile. Mä päätin jo alkumetreillä että mähän en ompelukonetta esiin kaiva ( tosi hyvä vaatturi joo… tähän sopis kai se suutari ja lapset ilman kenkiä…). Joten päädyin siihen että leikkaan ja käännän lahkeet. Musta noi reilut käännökset on kivat. Eli jätin suosiolla 10cm liian pitkiksi noi niin että saan (tai ainakin yritän saada) sen käännöksen loppumaan siihen polven kapoiseen kohtaan, silloin se näyttää hyvältä ainakin mun silmään.

farkut2.2.jpg

Arvatkaas kuinka taas kirosin kun olin ottanut kuvia ja sitten kun ne koneelle siirsin niin käyttökelpoisia oli tasan ei yhtään!!! Kaikissa oli jotain häikkää, ei juma…ta! No joo, itseäni saan syyttää ja kiirettäni. Ei pitäis ikinä uskoa siihen pikkuriikkiseen kuvaan joka näytöltä näkyy. Vaik se näyttäis kuin skarpilta ni suttuinen ja epätarkka se on kuitenki…

farkut3.2.jpg

Eli siitä johtuen näitä eri vaiheista olevia kuvia on näin suppea määrä… Lähinnä kokosin ja kursin kasaan sen minkä sain :/

No mut siitä viis, nyt mulla on kuitenkin oivat farkkushortsit jotka tosiaan pääs heti tänää mun kanssa duuniin. Ai niin,  arvatkaas mitä, oli tosi mukava kuulla yhdelta asukkaalta aamusella että ” Sulla on aina jotain jännää päällä”. Kyl mä ainaki miljoona kertaa mieluummin oon ”jännää päällä” ku esimerkiks ”söpöö päällä” tms. 😀

asu1_0.jpg

asu4.jpg

Aluks jännäsin et onko noi ehkä liian löysät nuo shortsit. Kun yleensä tykkään et mun farkut on tosi tiukat, ja inhoon kaikenmoisia lötköttäviä osia, ja vekkejä ja muita inhotuksia mitä löysiin housuihin saattaa tulla. Mutta noi kyllä asettu sitten lantiolle niin mukavasti että eivät pussittaneet mistään pahemmin vaikka kolmea tuumakokoa mun normi stretch farkkuja isommat muistaakseni olivat.

Hyvä että säästin joitain noita isompia farkkuja, nyt niistä saa tosi hyviä shortseja. Kiitos Trendi hyvästä ideasta 🙂

 

Muoti Päivän tyyli Trendit