Nude ja ruskea

Tähän väliin (siis mun hyllyproggiksen…) tuleepi pieni väläys mun sunnuntain vaatetuksesta. Laitoin päälle nuden värisen sifonkimekon ja yhdistin siihen konjakinruskeet lisukkeet 🙂

aaaa3.jpg

Älkää kiinnittäkö huomiota mun toiseen jalkaan joka valojen ja varjojen myötä näyttää nakkipötköltä 😀

aaaa5.jpg

asu1.jpg

Kuvat on taas otettu kännyllä, ilman avustajaa joten laatu on mitä on… Ne on otettu duunissa, joten taustat on myös jotain sanoinkuvaamatonta… Nyt Mira perkele, alat kantaa sitä kameraa mukana aina jottei tarvii tällaista… no suoraan sanottuna paskaa kestää 😉

Mutta kuvien pointti olikin se, että en ensialkuun ollut oikeen varma tosta nuden ja ruskeen liitosta. Automaattinen ajatus oli taasen se tuttu ja turvallinen musta asusteisiin, mutta kannattaa aina kokeilla ja kyseenalaistaa omat vanhat kaavat 🙂 Mun mielestä noi nimittäin menee nätisti yhteen.

Nyt takas hyllyjen siirtoon. Kaks on jo uudella paikalla, ja yhdessä on jopa kirjatki paikoillaan. Nyt alan raijaa toisen hyllyn kirjoja… ja hiki valuu…

 

 

Muoti Päivän tyyli Trendit

Kaaos jatkuu…

Päh… eilinen… oikeen inhottaa näin jälkikäteen kun mietin kuinka huono olo oli illalla. Mä olin nukkunut tosi huonosti jon monta yötä, menny töihin super aikaisin, ollut ns. yksin (no oli pomo paikalla, mut se teki pääasiallisesti omia hommiaan) ottamassa vastaan uuden kesätyöntekijän ja opastanut häntä talon tavoille ja siinä samassa hoitanut kaikki työasiat. Plus et jotkut hituset joita ilmassa lenteli, aiheutti sen että oli nenä tukossa, ja silmiä kirveli. Tää oikeestaa pääs valloilleen oikeen kunnolla kun olin sitten kotimatkalla. Ja himassa tuntui jo siltä että olis flunssa siinä samassa. Eli ilta, johon olin suunnitellut kaikkien kirjojen roudaamisen makkarista yms. yms. meni siihen että tuijotin telkkaria silmät kirvellen ja päädyin sänkyyn jo ennen kasia… Ja sit oikeestaan kaikkein eniten mun oloon vaikutti se et kämppä on oikeesti ku hävityksen kauhistus! Mä en kestä tällaista, tää syö kyllä olemassaolon mukavuutta.

No mut nyt oonki sit reipas tyttö (ois kyl tehny mieli ED lemon lightia, mut tyydyin kaffeen). Ja herätessäni päätin että vaikka mikä olis, niin makkari on valmis tänään kun sänkyyn illalla kellahdan 🙂 Jos vielä pyytäisin R:a kotimatkalla noukkimaan mukaan sen peilin Jyskistä ni kaik ois perfect siltä osin.

Mut joo, hieman motivaatio kuvaa tähän… Siis oikeesti!!! Kuinka helkkarin paljon kamaa yhteen kirjahyllyyn onkaan mahdutettu… Ei muuta ku jätesäkki kouraan ja kylmä karsinta. Mut ensin kylmään karsintaan makkarin hyllyjen sisällön suhteen 🙂

kaaos3.jpg

Eli See ya! Mä painun ny hommiin 😀

 

 

Suhteet Sisustus Oma elämä