Hyvän mielen kuvat

Huomenta kaikille. Mä oon nukkunut taas tosi huonosti. Lonkka on kipuillut koko yön, eikä särkylääkkeet auta. Heräsin jo viideltä, ehkä noin neljän pätkittäin nukutun tunnin jälkeen. Mutta vaikka kivut on kovat, niin jotenkin oon tosi hyvällä tuulella. Tuntu ihanalta tulla aamulla töihin kun vastassa oli ihana työkaveri ja hänen pieni, pentuja odottava Cavalierinsa <3 Eläimet on niin kullannuppuja ja saavat ainakin mut aina hyvälle tuulelle. Vaikka välillä meinaakin hermo mennä, etenkin noiden meidän ipanoiden villeilyssä. Esimerkiksi tänä aamuna kun menin suihkuun, makkarissa oli kaikki hyvin ja siististi. Kun tulin suihkusta, huone oli hävityksen kauhistus! Vessapaperirulla oli silputtu pitkin poikin, matto rullalla, ja pentujen kiipeilyteline vinksallaan. Muutamassa minuutissa ne pikku termiitit saa aikaan vaikka mitä, mun pikku riivinraudat <3 Veikkaan kyllä että näiden kahden apuna on ollut joku vanhemmista likoista joka on innostunut ipanoiden riehunnasta 😉

tuplakissa.jpg

Hyvää tuulta lisäs se, kun menin aamusella duunissa parvekkeelle tupakalle, niin joku oli kerännyt kieloja ja laittanut kimpun maljakkoon pöydälle. Niiden vieno tuoksu, yhdistettynä lintujen lauluun ja muuten hiljaiseen lauantai aamuun oli niin ihana. Eihän tällaisesta voi muuta kuin tulla hyvälle tuulelle 🙂

20130601_080006.jpg

Hauskaa lauantaita kaikille 🙂

Suhteet Oma elämä Mieli Ajattelin tänään

Suorat vai kiharat?

Mä oon melko pitkään pitänyt tapana kihartaa hiukset muotoiluraudalla aina pesun jälkeen. Mun hiusmateriaali on sellaista että kun ne kerran kiharran niin se kihara pysyy seuraavaan pesuun. Tietenkin hieman loiventuen, mutta se volyymi (onkohan toi nyt ees oikee sana tähän tarkoitukseen?) tavallaan pysyy, niin että on taipuva loppuun asti. Nyt päätin sitten pitkästä aikaa mennä suorilla hiuksilla. Mä joudun silti sitä rautaa tähänkin käyttämään koska mun hiukset on osittain suorat, mutta sit osittain myös kiharat… eli jos ne kuivuu lonnollisesti niin ne näyttää vähän ku ne ois krepattu 🙂

2d3e1b8ac9f011e2a2c122000a1f9d4d_7.jpg

Päälleni laitoin taas tuon ihanan leopardimekon <3 Ja tuoksuna oli uusi Yveksen tuoksu Néroli Eau de Parfum. Yves Rocherin sivuilla tuoksua kuvataan näin: Aamun ensimmäisten auringonsäteiden osuessa pomeranssipuun herkkiin kukintoihin on aika poimia kukat. Kun ne yhdistetään puun lehtiin ja hedelmiin, syntyy puhdas ja hienostunut parfyymi, jossa on raikas ensituoksu, sensuellin kukkainen sydäntuoksu ja pehmeä, myskiin vivahtava pohjatuoksu.

Ensialkuun tuoksu oli musta ihan liian voimakas ja mausteinen, ja olin hieman pettynyt että mönkäänkö meni 🙁 Mutta nyt kun sitä laitoin toisen kerran niin se tuoksuikin suht raikkaalta. Hieman sitruksinen kukkaistuoksu, jonka pohjatuoksun myski tulee sitten myöhemmin esiin. Nyt kun rannettani tässä tuoksuttelen niin mieleen nousee ihan selkeästi Body Shopin White Musk tuoksu. Eli tää on vähän niinku kukkais-sitruksinen White Musk 🙂 Ihan kiva tuoksu, joka löytyy täältä.

Niin, mitäs pidätte mun hiuksista suorina? kumpi on parempi, kihara vai suora?

 

Muoti Hiukset Päivän tyyli