Glitter ostokset

Lupasin teille laittaa jutun noista Glitterin ostoksista. Eli tässäpä sitä tulee 🙂 Tuollahan oli kaikki tuotteet -25% sen lukijaillan aikana, joten kannatti käyttää ale hyödyks.

Mä oon pidempään jo himoillut tangle teaser harjaa, ja nyt bongasin Glitteristä jonkunlaisen halpaversion siitä. Muutenkin oli harjaostokset edessä, koska meidän ”kotiharja” meni ja poikkes varrestaan. Oon nyt sitten sähläillyt mun ”kassiharjan” kanssa ja usein sen sitten unohtanut eteisen pöydälle ja töissä kironnut sitä. Eli eka ostos oli tuo harja jolla hintaa oli joku 8-9e.

harja2.jpg

Myös seuraava ostos oli ns. hyötyostos. Eli oon hakenut mun puhelimeen jotain nättiä suojakuorta, ja harmitellut itselleni miksi en siltä turkin reissulta sellaista ostanut, kun siellä oli kivoja. Halpoja ne ei sielläkään kyllä olleet… Tää kuori on sellainen joka on vaan koristeena takaosalle, ja muutamasta kivasta vaihtoehdosta valitsin läpinäkyvän, jossa on kristalleja ja kristallikukkia. Hintaa tällä oli kanssa joku 8e, miinus se alennus.

puhelimen_kuori.jpg

Ja mun viimeinen ostos oli rannekoru jonka ostin ex-tempore. Kun nyt oon jotenkin tuohon valkoiseen hurahtanut niin nappasin hyllyltä tuollaisen tekonahkaisen riipusrannekkeen. Hintaa oli about 9e. Mun mielestä tuo sopii kivasti hopeisen kellon pariksi 🙂

rannekoru.jpg

Tässäpä nää mun ostokset. Ja tietysti jälkeenpäin harmittelen kun en mitään ihanaa kaulakorua ostanut, kun oli tuo ale. Mutta eipä sille enää mitään voi… Tässä vielä kaikki yhdessä uusimman Cosumen päällä, joka tuli goodiebagistä 🙂

munkamat.jpg

Ihanaa perjantai päivää teille kaikille <3

 

Muoti Trendit

Keskiviikon asua

Keskiviikko oli kyllä todella lämmin päivä. Oltiin menossa systerin kanssa Costumen ja Glitterin järjestämään lukijailtaan ja mietin kuumeisesti mitä laittaa päälle. Onneks olin ottanut itseäni aiemmin päivällä niskasta kiinni ja lyhentänyt ne maximekot jotka lyhennystä kaipasivat, joten päätin sitten laittaa päälle leopardi kuosisen maximekon. Mä olinkin eilen sitten päästä varpaisiin H&M:n vaatteissa 🙂

mina2glitter.jpg

Tuo mekko on kyllä tosi ihana. Hyvin laskeutuva, hieman hohtava materiaali on kyllä hintaansa (19,90e) nähden tosi laadukkaan oloinen. Olo oli jotenkin hieman alaston koska tuo yläosa on sellainen smokkirypytyksinen ilman olkaimia. Takkia en kuitenkaan edes voinut ajatella päälle, neulekin olisi ollut liikaa, joten päädyin liiviin. Kyllähän sekin hiosti hieman selästä, mutta mitä sitä ei kärsisi oman visionsa takia 😀

mina3glitter.jpg

mina_naamglitter.jpg

Mekko: H&M

Liivi: H&M

Kengät (joita ei näy :D): H&M

Kello: Tommy Hilfiger

 

 

Muoti Päivän tyyli Trendit