Costume ja Glitter

Olin eilen systerin kanssa Costumen ja Glitterin järjestämässä lukijaillassa Forumin Glitterin liikkeessä. Tavattiin kompassilla jo puol seiskan maissa ja suunnistettiin siitä sitten ihanassa alkuillan auringossa Forumia kohti. Oltiin hieman etuajassa, joten käytiin moikkaamassa kaveria Forumin alakerran Manhattan steakhousessa. Siellä jorinoitiin hetki, ja sitten suunnattiin kohti Glitteriä.

Pienen jonotuksen jälkeen päästiin sisään ja saatiin käsiimme goodiebagit ja kuohuvaa. Tarjolla oli kaikenmoisia herkkuja ripoteltuna korujen lomaan. Oli suklaapäällysteisiä vaahtokarkkeja, pusuja ja kookos”palleroita”. Mutta niitäkin herkumpia olivat kaikki nuo ihanat korut <3

tarjolla.jpg

namit_jakoru.jpg

Liike oli tupaten täynnä porukkaa, joten sai todella varoa ettei kassilla vetänyt hyllyiltä alas koruja tai tökkinyt muita. Paljon siis koruhulluja ihmisiä hypistelemässä kaikkia niitä ihanuuksia 🙂 Kesti hetken aikaa että saatiin raivattua tie arvontapisteelle, sillä onhan toki arvontaan osallistuttava jos vaikka onnetar suosisi. Korukaupassa ollessani mä jostain syystä aina bongaan ekana noi isot ja näyttävät kaulakorut. Ne vaan on niin siistejä! Ja mikäli olen se onnellinen arvonnan voittaja niin ei oo kyllä vaikee arvata mitä multa sen jälkeen löytyy 🙂

korujalaukut.jpg

ihaatkaulakorut.jpg

Glitterissä on mun mielestä tosi kattava valikoima eri tyylisiä koruja. Ei pelkästään näitä trendikoruja, vaan myös ihan rockista pääkallokorusta klassisempaan helminauhaan. Mä tykkään itse myös heidän hopeakoruista, joissa on vähän blingblingiä. Tälläkin hetkellä mun sormessa on stopparina (eli sormuksena joka estää isoksi käyneitä vihki-ja kihlasormusta tippumasta), Glitterin hopeasormus.

korvis.jpg

vareja2parempi.jpg

Jo siinävaiheessa kun jonotettiin sisään, meidän huomio kiinnittyi So B-malliston tuotteisiin. Mallisto on Glitterin ns. luxus-mallisto jonka on suunnitellut Norjalainen Børre Olsen. Olsen on aikaisemmin tehnyt jo Norjan Glitterin kanssa yhteistyömalliston, mutta tällä kertaa yhteistyö kattaa kaikkien maiden Glitterit, ja voi luoja mitä koruja! Vaikka olisit pukeutunut perunasäkkiin niin saisit siitä juhlavan pelkästään yhdellä tuon malliston kaulakorulla. Ja paremminhan nuo esiin tulevatkin simppelin asun kera.

luxusmallisto.jpg

luxusmallisto2.jpg

Bongasin liikkeessä myös tuotteen josta en ensin oikeen ollut varma että mikä se on. Lähempi tarkastelu paljasti jutun jonkinlaiseksi korusäilytyshommeliksi. Ihan näppärä tuote, johon saa kaikki korut omiin pieniin osioihinsa (olen muutaman otteeseen selvitellyt riipusten solmuun menneitä ketjuja ja se on helvettiä!) siististi käyttöä odottamaan. Etupuolella oli pieniä läpinäkyviä pusseja joihin korut voi laittaa, ja takapuolella tarranauhalenkkejä joilla voi vaikka isommat ja näyttävämmät kaulakorut kiinnittää. Hauska keksintö joka käy sisustuselementistä 🙂

korusailytysosa.jpg

Ilta oli tosi mukava, ja matkaan tarttui yhtä jos toista pientä kivaa, mutta niistä kertoilen sitten vähän myöhemmin. Kiitos Glitter ja Costume <3

 

 

Muoti Oma elämä Trendit

Ostolakko

Mä oon tässä mietiskellyt että koitan rajoittaa uusien vaatteiden, kenkien ja laukkujen ostamista. Mulla on kaikki tarpeellinen ja enemmänkin. Aika paljon jouduin uusimaan garderoobia sen jälkeen kun laihduin lähes 15kg. Ja nyt kun on kesä turvattu muutamien maximekkohankintojen myötä, niin voisin ihan hyvin yrittää olla ostamatta, tai tilaamatta ainakin, mitään. No tämä päätös ei kauaa pitänyt. Kävin kattoo Booztin sivuilla, ja bongasin Conversen- All Star Trainer Leather Hi ruskeet nahkaiset matalapohja tennarit alessa! Mä oon noita himoillu iät ja ajat.

282213-0099_2.jpg

Noiden alkuperäinen hinta oli 130e, ja nyt ne lähti 91e. Niitä oli just mun koossaki, joten enhän mä voinnu niitä olla ottamatta, etenki kun tuli vielä ton päälle 10% ale. Koitin perustella tän taas itelleni sillä että näistä oon kauan haaveillut, ja varmasti meinaan nää joskus hankkia. Niin eikös tässä tilanteessa oo järkevää hankkia ne alennusmyynnistä ennenmmin ku maksaa täys hinta?

con23x32085_glazedginger_3_0.jpg

Mä oon kuullut että noi olis todella mukavat jalassa. Mulla itelläni on kaikki conssit niitä paksupohjaisia normi tennareita, niin että saa nähdä hurahdanko näihin jos ovat niin ”tossut” jalassa kun mitä on hehkutettu 🙂 Mä tykkään eniten just näistä korkeavartisista tennareista. En tiä mistä tää juontaa juurensa, mutta en vaan osaa kuvitella itteäni matalissa varsissa. Väreistä mun mieleen oli enemmän tää Glazed Ginger kuin se tummempi Dark Earth. Ihan kiva se toinenkin oli, mutta jotenkin tää vaan on enemmän mun juttu 🙂

Onko teillä noita ohutpohjaisia malleja ollut? Entä millaisia käyttökokemuksia teillä niistä on verrattuna nomaalipohjaisiin?

 

 

 

 

Muoti Oma elämä Trendit