Ei se nimi kissaa pahenna…

… vai miten tuo nyt olikaan?

Mutta asiaan. Mehän päätettiin R:n kanssa että toinen Tintin pennuista jää meille. Aioin anyway jättää jossainvälissä yhden Tintin tyttölapsen jatkamaan sukua, ja nyt kun synnytys oli vaikea ja jouduttiin turvautumaan tuohon keisarinleikkaukseen, niin päätettiin että ei Tinttiä enää astuteta. Ei oo yhtään kiva jos taas tulis sairaalakeikka, joten ei oteta mitään turhia riskejä. Sentähden sitten ainoa mahdollisuus saada Tintin lapsi jatkamaan sukua on jättää toinen ipanoista kotiin 🙂

No tää pienenä alustuksena. Meidän kissat ei juurikaan Mirrejä ja Viiruja ole, ja oonkin saanut tästä välillä hyväntahtoisia naureskeluja ja siunailuja kuulla. Toulouse ja Paperino ovat ehkä nousseet kärkipäähän outoudessaan joidenkin mielestä, vaikka musta ne on oivia ja aivan ymmärrettäviä nimiä. Nyt kun mietittiin uudelle lapselle nimeä, niin päädyttiin Cubix:iin. Tää juontaa juurensa siitä, että kerran sanoin jotain Tintistä, ja R kuuli väärin ja luuli että puhun jostain Cubixista?! No sit Tinttii sanottiin vähän aikaa Cubixiks, mutta eihän tyypin nimeä noin radikaalisti voi väännellä ja käännellä. Nyt me sitten nähtiinkin oiva sauma käyttää tuo Cubix, koska ipana on originaalin Cubixin pentu 😀

Tässä aamulla sitten lähdin huvikseni googlettaa tota Cubixii. Damn! Sieltä tulee ensimmäisinä joku anime robottihommeli ja joku viestintäfirma, sekä paljon peleihin liittyvää. Ainoo eläimiin liittyvä oli Cubix niminen koirankoppi… Nyt porukka sitten kelaa että ollaan jotain robotti/ tietokonehulluja jotka nimee kissansa sen mukaan 😀 Tai ehkä vielä pahempaa, jonku firman mukaan. Toisaalta, onhan Elisakin nimi jota käytetään, joten…

cubix-017.gif

 

cubix.jpg

 

dog_mansion_cubix.jpg

Tää oli nyt eka kerta ku aloin empimään hieman kissan nimen suhteen… mutta toisaalta, viis siitä mitä muut miettii. Ainaki herätän taas hilpeyttä facebookissa kun uuden tulokkaan nimi tule julki ystäväpiirille 😀

Onko teillä outoja, hassuja, tai muuten vaan omalaatuisia lemmikkien nimiä?

 

 

Kuvat: Täältä, täältä ja täältä

 

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/7887431/?claim=y5jkstaj3zr”>Seuraa blogiani Bloglovinin avulla</a>

Suhteet Oma elämä Ajattelin tänään Höpsöä

Instaweek vol.12

Heipsanssaa ja olis taasen sen instaweekin aika. Aloitetaan keskiviikosta, sitä aiemmat kuvat on siinä edellisessä myöhästyneessä postauksessa, vai oliko alkuviikolta ees kuvia…? No joo, mutta keskiviikkona menin töihin tässä asussa…

ke22.5.jpg

…ja samassa asussa menin illalla myös oopperaan systerin ja mutsin kanssa kattoo L´elisir D´amorea, eli lemmenjuomaa. Nemorinon roolissa Tuomas Katajala oli aivan henkeäsalpaavan upea <3 <3 <3 En oo aikoihin samanmoisia säväreitä opperassa saanut. Ja tää ei ollut pelkästään mun mielipide, vaan systeri oli aivan myyty myös, kuten muu yleisökin. Niin huumaavat aplodit herras keräs 🙂 Syksyllä ihanuutta saa kuulla taasen ainakin Don Pasqualessa ja ensi vuoden alusta Don Giovannissa (jos menee oikeeseen näytökseen, sillä osa on jaettu Joska Lehtisen kanssa). Noi siis ne joita ite oon luultavimmin menossa katsomaan 🙂

ke22.5part2.jpg

Torstaina mun odotettu helmikaulanauha Taika-koruilta tipahti postilaatikosta 🙂 Se oli aivan ihana ja pääsikin mun kaulaan heti perjantaina. En vaan tajunnu instailla fotoa siitä 🙁

to_23.5.jpg

Ja luottoherkkua on syöty miltei jokapäivä. Kuva siksi että hain taas uuden kuvankäsittelysovelluksen jota oli sitten tietenkin ihan pakko taas heti testata 😀

pe_24.5.jpg

Lauantaina sain päälle mun Jimmy Choo for H&M baltsut vihdoin ja viimein. Ja tykkäsin kovin <3

la25.5.jpg

Yhdistin ne Vero Modan seepramekkoon 🙂

la25.5part2.jpg

Ja sitten sunnuntai menikin teepaitafiiliksissä. Mä en muista oonko kertonu, mutta mä oon ihan hirvee sottapytty. Aina onnistun töissä jotain heittelee vaatteilleni, tai kahvit valuu läpi huulien jos on vaalee paita. Kotiin tullessa vaihdan heti kotivaatteet päälle etten parempia sotke. Nyt sunnuntaina sitten kun mulla oli noi vaaleet housut, niin olin eri ylpee itestäni kun onnistuin tekee isot satsit perunasalaattia sotkemaatta vaatteitani. Ainot sotku oli pari ”vesitippaa” housuissa, tai niinhän mä luulin kunnes huomasin ettei tipat olleet kuivuneet parissa tunnissa. Silloin tajusin että perkele, se on oliiviöljyä! Öljy on muutamat mun paidat pilannu kun se vaan ei oikee meinaa pois lähteä. No onneks mul oli varahousut töissä ni uitin noita astianpesuaineessa ensiavuks. Mut siis oon ihan sikamoinen sottapytty 😀

a2566236c61911e2877122000a1fbc4f_7.jpg

Siinä oli tapahtumaköyhä viikkoni. Nyt kyl pitäis kunnostautuu ton kuvaamisen kanssa…

Meninki nyt äkkii ottaa kuvan kun sattui tänää tuo kaulanauha olee kaulassa taasen 🙂 Ja hei, tää on piruvie eka kuva tältä viikolta! Mä oon saamaton, tai sit mulla vaan on niin pirun tylsä elämä 😀

ca6fd452c74811e2882c22000a9e06a8_7.jpg

Eli heippahei taas!

 

 

 

Muoti Oma elämä Trendit