Otsishimon kulminoituminen

Leikkasin viime viikolla varmaan seitsemän otsista ja se aiheutti itsellekin aivan valtavan otsishimon! Se hyvä puoli kampaamossa työskentelyssä on, että tällaisen himon sattuessa olet taatusti oikeassa paikassa oikeaan aikaan.

Lähtökohta oli tylsä ja keltainen. Laitettiin kunnolla raitaa ja leikattiin sellainen täydellinen ”lähes-normi-mutta-kuitenkin-sivuotsis-jakauksella”:

Ilman otsista.png

otsatukka.png

Kuosikalle.jpg

Jee, näytän taas alakoululaiselta! Olen vannottanut kavereitani kieltämään minua, kun alan puhua otsahiuksien leikkauksesta, mutta nyt ei kyllä harmita. Pelkäsin, että otsis näyttäisi liian lyhyeltä ja sporttiselta, mutta siinä onkin juuri sitä haaveilemaan 70-luvun kaareutta ja pehmeyttä. Bonusta on myös se, että sain vihdoin valtavina tukkoina kasvavan ohimoiden vauvatukan hyötykäyttöön.

Olen valtavan innoissani, kiitos tukasta Veera! Jopa kotona huomattiin, että ohoh, ootko tehnyt sun tukalle jotain 🙂

Onko kenellekään muulle iskenyt outo kaipuu otsahiuksille??

-Meeri

Kauneus Hiukset

Makeover: Hyvästit tylsälle roikkutukalle!

Hyvin pitkäksi venähtänyt hius pääsi vähän saksen alle ja sai kunnolla vaalennussudista! Ennen ja jälkeen -kuvia sekä vinkkejä pitkän, vaalennetun hiuksen hoitoon pääset selailemaan Kauneus & Terveys -lehden nettisivuilta, klik klik.

roikkutukka.jpg

Aivan näillä näppäimillä päästään näistäkin surffilaineista nauttimaan aurinkoisissa ja helteisissä keleissä – ei se kesä voi enää kauaa itseään odotuttaa! 🙂

Kesäfiiliksillä,
Meeri

Kauneus Hiukset