Sehän etenee – remontti!

Pari tehokasta päivää, 7 tuntia Ikeaa ja Bauhausia. Morsiuskeikalta suora hyppy maalarinvaatteisiin ja takaisin – ja taas takaisin. Viimeisten kolikkojen tunkemista parkkimittareihin. Käy pankissa. Hanki vakuutus jonka pitäisi olla voimassa eilen. Lounas iltakuuden aikaan on parempi kuin lounas iltakahdeksan aikaan. Ai onnea! Ja ihan oikeasti, minä nautin tästä 😀

Sotku vaan lisääntyy, mutta etenemistä on jo havaittavissa:

IMG_3299.JPG

Tältä keittiötilassa näytti vielä eilen.

IMG_3311.JPG

Ja kas, tänään on jo paljon parempi!

IMG_3312.JPG

Lattian ihailu on tällä hetkellä yksi lempipuuhistani. Sen täyttäminen roinalla taas tuntuu olevan joillekin ihailua tyydyttävämpää 😉

IMG_3313.JPG

Haluaako joku hakea pari lavaa itselleen? Anyone?

IMG_3315.JPG

Pimeän portaikon selätys alkoi tänään. Jäähän seurailemaan, mitä tuleman pitää!

Hyvää viikonloppua, tyypit!

Meeri

Työ ja raha Työ

Parasta vuodenvaihteessa – remontti!

Valtavan hyvää uutta vuotta, rakkaat lukijat!

Eilinen meni aika tehokkaasti maalihöyryissä! Aamulla meinasi iskeä pieni epätoivo, kun tuijottelin itsekseni karmean näköiseksi räjähtänyttä tilaa näyteikkunalla istuen aamupahvikahvi kädessä. Sinnikkäät uudenvuoden juhlijat saapuivat kuitenkin iltapäivällä jelppimään ja saimme aikaan ihan hemmetisti. Kiitos tyypit avusta!

Kerkesin onneksi napsaisemaan pari kuvaa sekasotkusta, kas tässä:

IMG_3280.JPG

IMG_3281.JPG

IMG_3290.JPG

IMG_3283.JPG

IMG_3288.JPG

Pientä haastetta projektiin tuo se, että entistä edellinen vuokralainen on maalannut tilassa kaiken vaaleanpunaisella, putkien sisäpuolia myöten 😀

Homma jatkuu tänään lattian vaihdolla ja Ikea-keikalla.

Tehokasta päivää!

Meeri

Työ ja raha Työ