I S O
”Oletko äidin vauva?”
”Ei, Kuutti on iso.”
”Oletko pieni höpöpöö?”
”Ei, olen iso.”
”Oletko sylivauva?”
”Eikun iso.”
Meillä asuu ilmeisesti iso lapsi.
Missä ihmeen välissä tämä tapahtui?
Ensimmäisestä kuvasta kiitos ”Papalle”
”Oletko äidin vauva?”
”Ei, Kuutti on iso.”
”Oletko pieni höpöpöö?”
”Ei, olen iso.”
”Oletko sylivauva?”
”Eikun iso.”
Meillä asuu ilmeisesti iso lapsi.
Missä ihmeen välissä tämä tapahtui?
Ensimmäisestä kuvasta kiitos ”Papalle”
Ainakin jos minulta kysytään.
Marimekolla on nyt muun muassa syksyn ihanimmat sadetakit, kivoja mekkoja ja leggingsejä alessa. Kipinkapin verkkokauppaan siis, jos tykkäätte. Koot viedään käsistä!

