Pöllöarvonnan voittajat

Käytin eilisen myöhäisillan listaamalla itselleni ylös, ketkä arvontaan osallistujista halusivatkaan säästöpöllön, ketkä olivat ihastuneet pöllökorkkien pullotusmahdollisuuksiin ja keiden kotona kaivattiin pöydän suojaksi tablettia. Sitten syötin arvat random.orgiin erikseen kunkin porukan osalta. Ja nyt sain viimein nakuteltua voittajat myös blogiin.

Toivomansa keltaisen pullonkorkin voitti Amma, turkoosin Mr. Ugglyn arvallaan lunastaa Sannananna ja vaaleanpunaisen pöllötabletin arvonnassa onnisti Ninnua.

Laitan voittajille vielä sähköpostia, mutta jos satutte huomaamaan täältä voittaneenne ennen kuin sähköposti saavuttaa teidät, saatte toki laittaa postiosoitteitanne tulemaan blogin mailiin (il******************@****ud.com); Saadaan sitten postipöllöt matkaan kuin Harry Potterissa ikään.

P.S. Jos arpaonni ei suosinut, mutta jokin KG Designin pöllöista tai muista ihanuuksista jäi kaihertamaan mieltä, alekoodi on voimassa vielä muutaman päivän.

 

Puheenaiheet Ajattelin tänään

Sokeria ja hilettä

Suurin osa eilisestäkin meni levätessä. Illalla piipahdimme vanhemmillani syömässä ja lapsen riemuksi paikalla olivat samanaikaisesti kummatkin isovanhemmat. Muumitalo-vappupalloa esiteltiin kaikille, jotka vain suostuivat sitä ihastelemaan, herkut tekivät kauppansa ja simaakin Kuutti sai maistaa pienen lirauksen.

Söimme salaattia ja hyvin perinteistä vappuruokaa, lasagnea, jota olikin useampaa sorttia, maidollista, kauramaidollista ja kasvisversiota. Jälkiruoaksi oli kattilatuoreita munkkeja ja kääretorttua. Oli mukava nähdä sekä omaa että miehen perhettä ja perhetuttuja, mutta meidän vappujuhlintamme päättyivät kuitenkin puoli yhdeksän aikoihin, kun suuntasimme viemään lasta yöunille. Ja olinpa itsekin taas levon tarpeessa.

Viimeinen kuva pääsi mukaan postaukseen siitä syystä, että vaikka ruoka ja seura olivat hyvää ja lapsen kaksivuotiskemujen koristeita kierrätetty ansiokkaasti, on ensi vuonna ehkä paikallaan muistaa tästä vapusta myös kaikkeen olemiseen vaikuttaneet fyysiset olotilat. Pahoittelenkin kanssajuhlijoille jatkuvaa röhimistäni ja köhimistäni: Toivokaamme että antibioottikuuri oli ehtinyt vähän purrakin enkä onnistunut tartuttamaan ketään.

Kuvistakin varmaan näkee että valmiiksi vanhan ja väsyneen näköinen naamani oli kuorrutettu vielä ylimääräisellä kalmankalvolla ja tummilla silmänalusilla, mutta kyllä se tästä taas pikkuhiljaa, kunhan happi alkaa kulkea kropassa ja saavuttaa ihon päällimmäisetkin kerrokset. Eikä sitäpaitsi ole mitään, mitä iso kerros askartelukiillettä ei korjaisi!

Lohduttavaa oli, että mieskin taisi olla liikkeellä vähän vanhoilla silmillä. Vierailun aikana tämä sai kuulla useammankin kuitin veljiltäni pystyssä nukkumisesta. Ulko-ovella kameralaukun kanssa säätämisestä kommentoidessani miesparka puolustautui hätäpäissään toteamalla: ”Mulla on vaan yksi olkapää!” Okei hani, mennään vaan kotiin nukkumaan.

 

Hyvinvointi Mieli Lasten tyyli Ajattelin tänään