Makea yllätys karvaaseen päivään

Tiedättekö, kuka keksii aina kaikista bloggaajista viimeisenä erinäiset terveysruokatrendit? Niinpä. Sugarillakin varmaan naureskelivat, kun jouduin tunnustamaan, etten ole koskaan maistanut raakasuklaata…

Eräänä ei-niin-kauniina, harmaana ja loskaisena päivänä, kun olimme saaneet aikaan riidanpoikasen jostain olemattoman kokoisesta asiasta, koulutapaaminen stressasi ja koti oli kaaoksessa, postiluukusta kolahti paketti, josta paljastuivat testiin saadut suklaapatukat. Pieni asia, suuri ilo.

Lovechock:in kirsikka-chili-suklaata maistelin sen verran hitaammin, että ehdin jopa napata kuvan. Kaakaon ja chilin yhdistelmä oli voimakas. Mansikkasuklaasta ja muista makeammista suklaista enemmän pitävänä suhtauduin lähtökohtaisen skeptisesti makuyhdistelmään. Söin suklaasta puolet ja annoin toisen puolikkaan miehelle, jolle se maistuikin mainiosti. Makuasioista ei parane kiistellä, mutta tähän mennessä maistamistani kolmesta chilisuklaasta tämä oli kuitenkin paras, kenties kirsikan ansiosta?

Ananas-inkamarja-suklaapatukka sen sijaan upposi hetkessä, makeutta ja kaakaota juuri sopivassa suhteessa. Maku oli kuitenkin raikas eikä ylimakea tai tukkoinen. Nam! Että sellainen aamupala. Tämän jälkeen uskaltaudun kenties ostamaan raakasuklaata maitosuklaan sijaan, kun suklaanhimo yllättää seuraavan kerran.

On muuten ihan parhautta, kun blogin kautta testiin saatu tuote osuu ja uppoaa sekä osoittautuu itselle sopivaksi: Oli kyseessä sitten omalle ihotyypille sopiva voide tai suklaalähetys, jolla kurjasti alkanut päivä saa uuden käänteen. 

VOIT SEURATA BLOGIA BLOGLOVINISSABLOGILISTALLAFACEBOOKISSAINSTAGRAMISSA JA PINTERESTISSÄ

Hyvinvointi Ruoka ja juoma Terveys Uutiset ja yhteiskunta

Päivän asu: Juhlavampaa päälle

Tänään olin tosiaan liikkeellä vähän hienommassa asukokonaisuudessa: Peräti juhlaleningissä ja vintagekengissä. Ei siitä, juhlien emännän pyynnöstä, sen enempää, mutta sentään juhla-asu olkoon esillä myös netissä.

Mekko ja jakku on ostettu useampi vuosi sitten erään (kohta ylioppilaskirjoituksiin valmistautumisen aloittavan) nuoren naisen rippijuhliin ja ne ovat olleet kyllä hintansa väärti, sen verran monesti niitä on pidetty. Samaa voi kyllä sanoa myös mieheltä saaduista Pore-koruista. Kirpputorilöytö-vintagekenkiä olen pitänyt harmillisen vähän. Kenties tänä keväänä korjaan tapahtuneen vahingon?

Mitäs pidätte asusta?

 VOIT SEURATA BLOGIA BLOGLOVINISSABLOGILISTALLAFACEBOOKISSAINSTAGRAMISSA JA PINTERESTISSÄ

 

Muoti Trendit