Ihan lopussa

Olen ladannut itselleni tiistai-iltoihin melkoisen urheilunakin. Minulle ei niinkään ole ongelmallista tehdä monipuolisesti erilaisia urheilusuorituksia vaan ongelma on ennemmin se tekemään ryhtyminen. Logiikkaani seuraten onkin erinomainen idea kiskaista kerralla kolme tuntia liikuntaa ”kun nyt kerran on selvitty salille asti”.

Aina välillä joku kyselee, että mitä oikein puuhaat siellä salilla (tai oikeammin kuntokeskuksella), joten olkaapa hyvät; Illan ”liikuntalukujärjestys” näyttää seuraavanlaiselta:

18.00-18.55 Vauhticrossing
Vauhtikestävyyden harjoittelemista crossing-laitteilla. Tunnilla kiivetään haastavia mäkiosuuksia, mäkiosuuksien jälkeen palautellaan reilusti. 

19.00-19.25 Sali
Olotilasta riippuen saliohjelman käymistä läpi, keskittyen joko alakroppaan tai yläkroppaan

19.25-20.10 Afrotanssi 
Sekoitus erilaisista afrikkalaisista tanssityyleistä helpolla koreografialla.

20.10-20.40 Ohjattu venyttely
Perinteinen venyttelytuokio, jossa tehdään miellyttäviä huoltavia venytyksiä koko keholle.

Ja koko komeus kruunataan tietenkin polkemalla kuntokeskukselle ja takaisin kotiin. Voin sanoa, että kun koetin saada pyörää liikkeelle kotimatkaa varten, meinasi itku tulla – ihan oikeasti, ei kuvainnollisesti. Onneksi lihakset antoivat vähän periksi, kun pääsin vauhtiin.

Nyt makaan sängyssä, lämpöpussi juilivien polvien päällä ja ryystän vuorotellen Pepsiä ja vettä. Kyllä sitä aina välillä miettii, että mistä oikein viiraa.

P.S. Täytyy vielä todeta, että eipä tällä(kään) repimisellä ole mitään helvetin vaikutusta painoon. Kuten arvata saattaa. Anteeksi kielenkäyttö, mutta kyllä välillä korpeaa aika jokaikistä sopukkaa; Kaikki vaivannäkö on ihan yhtä tyhjän kanssa. Suurimman osan ajasta virkeämpi olo ja parempi yleiskunto ovat mainioita motivaation lähteitä, mutta edes joskus olisi kiva nähdä vaikutuksia myös vaa’alla. Joten te jotka huutelette että liikut vaan enemmän niin laihdut, kertokaa toki, kuinka saakelin monta tuntia päivässä sitten pitäisi liikkua?

VOIT SEURATA BLOGIA BLOGLOVINISSABLOGILISTALLAFACEBOOKISSAINSTAGRAMISSA JA PINTERESTISSÄ

 

Puheenaiheet Uutiset ja yhteiskunta

Reiman raikkaat ja snadisti retrot kevätuutuudet

Poimii-rukkaset / Raba-kumisaappaat / Tuike-takki / Kivijoki-hattu

Fangan-haalari / Iijoki-pipo / Sonne-kengät / Poimii rukkaset

Virva-haalari / Ote-hanskat / Wetter-kengät / Achan-pipot

Kivijoki-hattuPoimii-rukkaset / Wetter-kengät / Taag-takki

Kävin muutama kuukausi sitten kurkistamassa Reiman kevätilmettä heidän uuden mallistonsa esittelytilaisuudessa. Ihastuin täysin kevätvaatteiden kirkkaisiin perusväreihin ja niiden yksinkertaisiin, mutta sitäkin tyylikkäämpiin jujuihin, kuten valkoisiin, isoihin neppareihin sekä nahkayksityiskohtiin.

Useimmat suosikikseni nousseista vaatteista toivat enemmän tai vähemmän mieleeni lastenvaatteet vuosikymmenien takaa ja ihmekös tuo, ne kun kuuluivat Reiman 70-vuotismallistoon (kivoja kuvia, klik), jonka suunnittelussa 70-luku oli toiminut inspiraation lähteenä. (Ja hauskoja kuvia menneiltä ajoilta, klik.)

Kollaasien vaatteista kaikki haalarit ja takit ovat vedenkestäviä, kuten myös kengät, Sonne-kenkiä lukuun ottamatta. Kivijoki-hatut kestävät sadetta ja kaikki hanskatkin kestävät roiskeita ja kevyttä sadetta. Hyvä niin, sanoo lapsen kerroksittain pukemista karttava, mukavuudenhaluinen ja lankutusraivareita välttelevä norppaemo.

Olen pyytteettömästi ja häpeämättä ihan rakastunut näihin, mutta mitäs te pidätte? Liian blast from the past vaiko juuri sopivasti unisexiä ja värejä?

P.S. Pyysitte vinkkaamaan alennuksista ja minähän vinkkaan eli: Elloksella tänään kaikki ALE-hinnat vielä puoliksi!

VOIT SEURATA BLOGIA BLOGLOVINISSABLOGILISTALLAFACEBOOKISSAINSTAGRAMISSA JA PINTERESTISSÄ

 

Puheenaiheet Lasten tyyli Uutiset ja yhteiskunta Trendit