Lisää huonoa

Huomenta!

Lisää huonoja uutisia saatiin perjantaina. Meitä ei voida miehen tilanteen takia hoitaa omalla polilla, joten jatkossa kaikki hoidot tapahtuvat Helsingissä. Tämän uutisen myötä tulikin aika epätoivoinen olo..kesäaikaan me ei mitenkään päästä kulkemaan sinne, joten meidän hoidot siirtyvät syksyyn. Kaiken tämän paskan lisäksi menkat alkoivat eilen..Toukokuun ”haasteet”- kortti on edelleen oikein osuva.. 🙁

 

Perhe Raskaus ja synnytys

Update

Ovulaatiosta on huomenna tasan 14vrk joten huomiselle odotellaan niitä menkkoja. 

Mitään oireitahan mulla ei taaskaan ole, ainoastaan vasen tissi jotenkin ”tuntuu” ja sit oikee käsi on tunnoton tai voimaton 😀 hehee, ei vissii ihan perusoireita 😀 Eilen ennen aamuvuoroa mulla oli niin kaamee olo, että en meinannut puuroa saada syötyä. Tosin, nämä aamupahoinvoinnit on mulle tuttu juttu ilman raskauttakin..

Käytiin miehen kanssa eilen keskustelua näistä hoidoista, pidettiin pieni update miltä molemmista tuntuu. Toivotaan, että kesäkuussa inssi onnistuu, vaikkakin katoin, että ovulaatio osuisi viikonlopulle :/ 

Taas tuntuu jokapuolella olevan joka toinen nainen maha pystyssä! 🙁 

Perhe Raskaus ja synnytys