Joko joko

Eilen olisikin ollut hyvä päivä inseminaatiolle, nimittäin:

ovis.jpg

Vielä edellisenä päivänä tein aivan puhtaan negatestin, ennen keskenmenoa nää mun ovistikkuviivat vahvistui päivä päivältä, mut tää ovis hyppäs nopsaa näkyviin. Onneksi oli ekaa kertaa käytössä noi digitkin, sillä ois saattanu mulla mennä ovis ohi, kun ikinä ei ole ovulaatio tapahtunut näin aikaisin (tossa oli kp12) vaan yleensä ne vierii sinne kp 15-17 välille. 

Tämähän käytettiin sitten omin menetelmin hyödyksi, JOSKO TÄSTÄ tulisi meille vauva! Ovulaatio tapahtuu oikealta puolelta, kuten keskenmenoakin edeltänyt kierto <3 

 

Perhe Raskaus ja synnytys

Haasteet

Eilen kävin siis polilla ultrassa kp 10, lääkäri kyselikin, joko oot tehnyt ovistestin, follikkeli näytti hyvältä ja arveli ovulaation olevan millä hetkellä hyvänsä. Testasinkin kotona sitten, mutta kyllä se ihan negatiivinen oli.

Oltiin jo innoissamme menossa perjantaina siis inssiin, MUTTA sitten selvisikin tämän miehen äskösen lääkityksen takia olisi tarvittu verestä jokin näyte, jonka valmistuminen kestää reilun viikon. No, eihän siitä sitten oltu kerrottu polilla vaan tämän kertoi yksityinen puoli joka siis inssin olisi tehnyt. Elikkä meidän inssi siirtyi suoraan ensi kiertoon. :O

Kyllä mun tarot-kortti tälle kuulle on osunut ihan nappiin: ”haasteet” vastaa oikein hyvin tätä hetkeä. PLÄÄÄÄÄH.

No, omat yritykset kehiin, keskenmenon jälkeen ovulaatio tapahtuu nyt taas oikealta, joten katsotaan, mitä tuleman pitää..

Tähän viikkoon vielä kolme iltavuoroa ja sitten jäänkin viikon lomalle, juurikin kun mies sitten aloittaa työt 😀

 

Hain lapsen päikystä eilen ja kahden hoitajan voimin pohtivat, tarvitsisiko lapselle pitää vasu nyt hiukan aiemmin, kun käytös on niin haastavaa. Herrahan on erittäin temperamenttinen ja impulsiivinen persoona, jonka toimimiseen päikyn henkilökuntaa tarvitsee meiltä kuulemma neuvoja. Sovittiin nyt kuitenkin, että kun jatkossa minä haen lasta aina päikystä, käydään se päivä aina läpi siinä hakutilanteessa ja keskustellaan, kuinka siellä on lapsen kanssa toimittu. Mulle tuli jo kauhukuvat päähän että kohta tarvitaan jo henk.koht.apulainen olemaan lapsen kanssa, koulussakin se varsin joutuu eritysryhmään jne. Onneksi kehujakin tuli, valloittava lapsi ja kielellisesti erittäin kehittynyt, hoitajat sanoivatkin, että helposti olettaa lapsen olevan isompi kun puhe on niin monipuolista, kunnes muistavatkin taas että eihän se muksu oo ees vielä kolmeakaan. <3

 

Perhe Raskaus ja synnytys