miksi en saa vahvoja viivoja raskaustestiin?

Onko kellän kokemusta hailakoista viivoista vielä näillä viikoilla, nyt siis 5+6?

Oon niin epätietonen, kun esikoisesta sain kuitenkin kp 31/30 megavahvan plussan apteekin omalla.

Jostain keskustelupalstalta löysin tekstin ”Se viiva ei tule hormoonista vaan se raskaushormoni reagoi sen viivan kohdalla testitikussa olevan aineen kanssa niin että se värjäytyy. Eli viivan haaleus tai paksuus riippuu siitä testitikun indikaattori-aineesta, ei hormonin määrästä.” Onkohan näin? 

En keksi muuta selitystä miks mun viivat ois haalenneet?

test1.jpg

Tässä RFSU:n testit, eka 4+6 aamupissistä, seuraava eiliseltä 5+5 päiväpissistä (rakkoaika 3h) ja viimeisin tältä aamulta. 

test2.jpg

Tässä sit taas apteekin oma testi, tää on kyl tosi hailua jo mun mielestä..

 

Mä oon kyl iha hölmö, kun menin tekee näitä testejä, mutta ei oo oikein mitään oireitakaan ollu, ni tyhmä pää, tyhmä pää..

Sain kuitenkin vielä ajan verikokeeseen tiistaiksi, katotaan onko hCG noussut mihinkä. 21.3.18 se oli siis 231, nythän sen pitäs olla jo tuhansia…

KOKEMUKSIA KAIPAAN KOVASTI! <3

 

 

 

Perhe Raskaus ja synnytys

Toivo taisi mennä kankkulan kaivoon

Tämä on tainnut mennä kesken tai on ollut vain kiinnittymisyritys. Tein tänä aamuna testin apteekin omalla, toooodella hailu viiva enää vain.

Soitan tänään neuvolaan, jotta pääsisin ultraan toteamaan että ei, tämä ei ollut meidän kerta ja se oma tunne kertoo, kyllä jos tuntuu ettei kaikki ole hyvin :/

Perhe Raskaus ja synnytys