Huolta ja murhetta

Epävarmuus meinaa iskeä, pelottaa, huolettaa..en tunne minkäänlaisia oireita :/

5+0 oli illan ja seuraavan aamun kovaa menkkakipuilua alavatsassa ja oik.munasarjassa, mutta sen jälkeen en ole tuntenut mitään, nyt siis 5+3.

Mullahan tuli tooosi haalee plussa mammaksi.fi:stä tilattuun David-testiin sillo ku testasin, ja tein tänä aamuna toisen…siinä ei oo viiva yhtään vahvistunu? Tein huvikseni myös samasta pissasta toisen, se ei sen kummemmalta näyttänyt. Googlailin ja selvisi, että davidin testit on tosi haaleita, selvää plussaa vasta 7-8 viikoilla…todellako? Ihan ihme testejä, viskaan roskiin, haen vielä mielenrauhan takia pari testiä vaikka apteekista.

En tiiä, kannattaisiko mun mennä yksityiselle varhaisultraan, sitä kun eivät julkisella tarjoa kun kierto on säännöllinen..Jäätävä hinta on kyllä se mitä jää maksettavaksi, 184e…:O

Oireeton alkuraskaus…montakohan kertaa oon googlannu…

 

Perhe Raskaus ja synnytys

Ihanaa perjantaita!

rr.jpg

Tältä näytti vielä tämän aamun RFSU-testi 4+6, tämä oli lähinnä varmistelua (plus se fiilis kun testiin saa jotain väriä aikaiseksi :D)

Soitin tosiaan keskiviikkona itselleni verikokeseen ajan ja kävin ja vastaus tulikin samana päivänä = hcg 231, joten wuhuuuu! Automaattisesti laittoivat vielä lääkärin kommentoimaan tätä tulosta, jota nyt tänään vielä soittelen ennen iltavuoroa.

Fiilis on kyllä hiukan, öö pölähtänyt! En ymmärrä oikeastaan tätä vielä, oireita kun ei vielä ole, menkkajuilintaa, mutta ei muuta. Veikkaan että unohdan vielä olevani raskaana, kun tää on vielä näin alussa ettei ihan omaan päähän ole tätä ajatusta saanut mahtumaan.

Onneksi tänää on iltavuoro, joten pääsee miettimään muutakin. Tosin, sen jälkeen alkaa 7 pv vapaat (tarkoitushan oli la lähteä vihdoin vähän biletää, mut mut :D). 

Ihanaaaa ihanaa ihanaaaaa, välillä on mun vuoro leijua taivaissa <3 Onneksi odotus palkittiin, vielä kun saataisiin vauva syliin asti <3

Perhe Raskaus ja synnytys