kp26/28?

Heip taas!

Nyt eletään taas näitä piinapäiviä, tällä kertaa oireena on sentään jatkuva paha olo. Semmonen yleinen pahaolo mikä on jatkunut tuosta lauantaista lähtien. 

Tissit on ihan normaalit ja vaikka niitä oon kytänny kovasti, ei ne mihinkään muutu. Mitään isompia oireita ei siis ole..

Kauhee himo ois testata, mutta en jaksa enää katella sitä negarivistöä, joten jääkööt. Lauantaina pitäs viimeistään alkaa menkat, mutta jos niitä ei näy, testaan vasta, kun oon tehty pääsiäisen työvuorot eli 17.4 mulla on vielä iltavuoro. Ehkä siis tiistaiaamuna.

Me ollaan menossa kattomaan serkun vauvaa nyt pitkäperjantaina ja tää on ihan kiva juttu! En osaa olla kateellinen läheisille, oon vaan kateellinen niille joillekkin muille.

 

Toivotaanhan, että nyt tulis se +! Lupaan, että ostan jopa kalliin testin jos oikeasti ei oo menkat alkanu tiistaiaamuun mennessä 😀

Onko kaikilla oikeesti joka kerta kun on raskautunut, niin rinnat kipeät? Kyl mullakin esikoisesta, mutta onko se se pyhä merkki mistä viimeistään tietää…?

 

Perhe Raskaus ja synnytys

Womanlog tietää

Aivastelu jatkuu sekä jatkuva nälkä, eilen päivällä söin kokoajan! Nyt aamulla herätessä tuli jäätävän paha olo kun väsäsin aamupalaa poikaselle, hänen jogurtti/puurokombo haisi kummalliselta. Mulla on ollu kyl näitä ihme hajutuntemuksia aina ovulaation aikaan, samoin pahaa oloa, mutta nyt luulisi jo ovulaatio olevan menneen talven lumia, kun öööööö kierto on 21/28. Ja miks ihmeessä muuten mun WomanLog sanoo että ”raskauden mahdollisuus: alhainen” ööö, mistä hitosta tuo sovellus osaa sen ennustaa? Eilen se vielä sanoi että keskinkertainen, miten se nyt on alhainen?

Kiitos tästä, mieliala kohosikin tässä heti aamusta tällä 😀

Ei mulla muuta, mitään uutta. 

Soitin eilen naistentautienpolille, kyselin siitä spermakokeen teosta, sieltä luvattiin että jos lääkäri ei soita ti mennessä, niin mun pitää soittaa ti sinne. Selvittelyn alla kuitenkin on!

 

Perhe Raskaus ja synnytys