Next

Noniin, polilla käytiin siis perjantaina ja vastaan meidän otti maailman ihanin naislääkäri! 

Ultrattiin kohtu ja munasarjat, oikein mallikkaat ja hyvät, yksi iiiiiso follikkeli kasvamassa kauniisti ja totesikin että kun kotiin meette niin seksiä seksiä 😀

Viimeistään syksyllä inseminaatioon jos ei sitä ennen ole tullut tulosta. Miehelle tarkemmat spermakokeet tulossa, sekä kävin samaan syssyyn verikokeessa. 

Jäi todella hyvä ja varma oli käynnissä, semmonen että ”kyllä me se lapsi saadaan!”

Uudella tarmolla jatketaan eteenpäin ja toivotaan parasta <3

 

 

Perhe Raskaus ja synnytys

Tänään

Huomenta!

En tiiä nyt mistä johtuu jatkuva alavatsan/yleensäkkin vatsan turvotus tai joku paineen tunne ja kokoajan päällä oleva munasarjoen kipu. Voiko Gelee Royale aiheuttaa nää? Nää kun oikeestaan on alkanu nyt tän kierron alussa jos muistan, mut siis ihan kokoajan on kuin alavatsa ois tarjolla 😀 Eilen töissä huomasin että kahvi haisee kamalalta. Yököttää myös! Kuulostaa niin raskausoireilta, mutta harmi vain että kierto on vasta aluillaan eikä oviskaan ole vielä tullut, oisko nyt joku kp10-12..en jaksa just nyt nousta kattomaan puhelimesta mikä kp on. LAitoin myös miehen syömään niitä kapseleita, mutta voisiko jotain muuta vielä mies syödä näiden lisäksi? 

Tänään, tänään! on se päivä, jolloin marssimme ekalle polikäynnille Lappeenrantaan! Jännittää, ahdistaa..mitähän meille sanotaan? Tehdäänkö jo jotain konkreettista..aika on vasta iltapäivällä ja jo nyt kuumottaa koko tilanne..

Palaan asiaan ja tuun kertomaan miten meni! 

Perhe Raskaus ja synnytys