Tahdon jo!

Piinapäivistä siis selvästikkin päästy, la aamuna testasin negan ja myöhemin päivällä alkoi menkat. Kierto oli lyhyt, kp 27 siis lähti yk14 käyntiin (vai olikohan se 15..).

Anyhow, oon tässä ootellu MILLO se lääkäri SOITTAA, että on lähete spermatesteihin. Lupasi siis soitella, kun pitää tehdä vähän selvittelyjä.

Nyt mennään siis kp6 ja ollan huomenna lähössä kaverille Joensuuhun. Onneksi keretään takaisin ennen kuin ollaan oviksen tuntumassa. 

Näin jäätävän hyvää unta Marlon Langelandista <3

 

Eilen jo ääneen kirosin että voi nyt v****, olkaa te kaikki muut vaan raskaana missä se meidän lapsi on :/((((

Perhe Raskaus ja synnytys

lauantaihin

Tässä taas jännitetään näinä piinapäivinä kun nyt on menossa 25/31, vaikkakaan en usko kierron olevan noin pitkä. Lääkärikin sanoi että tämä kierto olisi luultavasti lyhyt koska follikkeli oli jo siinä jamassa silloin kun ultrattiin, että ovulaatio oli varmasti juuri siinä niin.

Oireetonta menoa edelleen, ehkä pientä kuvotusta ollut hetkittäin, hiukan jotain epämääräistä vatsaoiretta ja väsymystä, mutta nää kaikki kyllä selittyy muullakin kuin raskaudella.

Saa nähdä onko noista gelee royaleista mitään apua, ensi kiertoon lähtee mukaan vehnänalkioöljykapselit. 

Meinasin tehdä r-testiä lauantaiaamuna ihan vaan siksi, että ollaan kaverin kanssa lähdössä pitkästä pitkästä aikaan juhlimaan hiukkasen (tätä kyllä tarviisin…) mutta en sitten tiedä, ehkä liian aikaista testaukselle.

Nyt on semmonen fiilis että ihan hiton sama mitä sieltä tulee, oon ihan väsyny tähän tilanteeseen, oottamiseen ja ”jännäämiseen”. Ei tässä enää mitään jännätä, vituttaa vaan reilusti. Olikohan tää nyt yk14? IHAN sama.7

Lääkäri ei ole vieläkään soitellut jatkosuunnitelmia. 

Perhe Raskaus ja synnytys