Sovituskoppi – not the place to be

camille.jpg

Shoppailu on raskasta ja sovituskopeissa on tylsää. Tämän tietävät Camille ja kaikki yli kakskymppiset  – sekä voittoa tavoittelevat vaateketjut, jotka  Wall Street Journalin ja New York Magazinen mukaan suunnittelevat parannuksia ankeisiin sovareihin.

Macy’s upgreidaa poikaystäväparkit korvaamalla rähjäisiksi plärätyt urheilulehdet taulutelevisioilla, ja Urban Outfitters laajentaa sovituskopit useamman naisen mentäviksi. Kauttaaltaan vaatekauppoihin on juttujen mukaan tiedossa aikaisempaa imartelevampia sovituskoppivalaistuksia.

Koska elän mielelläni valheessa, odotan huijarivalojen saapumista suomalaisiinkin sovareihin. Mutta telkkarit, nuo aliarvostetut epelit kuuluvat kyllä yhteen vain kotisohvan kanssa ja kavereiden kanssa hengataan ruuan, ei peilin ääressä.

Siispä teretulleeksi toivotan armollisen sovituskoppivalaistuksen – ja viikonlopun, josta uhraan korkeintaan 15 minuuttia vaatekaupoille ja vähintään 15 tuntia telkkarille, sohvalle ja keskusteluille keittiöpöydän ääressä.

Syödään paljon ja ostetaan vähän,

terveisin:  Jenna, uudestisyntynyt kulutusjeesustelija, jonka lukijoita aktivoivan aivopuoliskon tekisi vähän mieli kysäistä: Mistä löytyy teidän lempisovarinne? Ei vastauspaineita. Viikonloppuna on parempaakin tekemistä, ymmärrän.

Kuva: Vogue ru

muoti trendit ajattelin-tanaan