Voin käyttö

smor.jpg

Tiedättekö sen fiiliksen kun olette kieltäytyneet jostakin sellaisella varmuudella että olette aivan 100 varmoja siitä että teette oikean valinnan? Kun ette näe mitään muuta vaihtoehtoa ja mikään muu ei tunnu hyvältä ratkaisulta.

Tiedättekö myös sen fiilliksen kun olette valinnan tehneenä ja sen kaikelle kansalle ilmoittaneena havahtunut yhtäkkiä siihen tunteeseen että kuinkas se nyt menikään? Yllättäen oletkin huomaamattasi pyörtänyt päätöksesi omalla huomaamattomalla ajatustyölläsi? Yhtäkkiä ne tunteet jotka olivat niin vahvoja ja varmoja tehdystä valinnasta, murtuu samanlailla kun liian vähän rasvaa käytetyssä kakkupohjassa. Ei pysy koossa, mahdoton syödä eikä oikeastaan maistu sittenkään millekään.

Ilokseni huomasin tehneeni väärän ratkaisun tämän hyvän miehen suhteen. Ilokseni huomasin myös että hyvä mies otti minut takaisin kainaloonsa aiemmasta huolimatta.

Vaikka mä en ihan vielä olekaan valmis syömään sitä paketillista voita tämän kundin takia, mä kyllä mielelläni taivun laittamaan sitä tähän taikinaan. Ehkä tulevaisuudessa vielä syön sen paketillisenkin sitä itseensä. Yhdessä tän tyypin kanssa. Koska nyt mua ei huvita muuta kun olla yhdessä tän tyypin kanssa. 

Suhteet Oma elämä Rakkaus Ajattelin tänään

V*ttu Mä jäin väärällä pysäkillä, taas!!

Mä lähden täältä pois. Täältä missä olisi mahdollisuus toteuttaa kaikki kauan haudotut haaveeni. Kaikki näyttää oikealta, juuri siltä miltä pitääkin. Juuri siltä miltä mun kuvissakin. Vaan mikään ei tunnu miltään, kuva ei muuttunut eläväksi. Nyt mä tajuan syyn! Sinä et olekaan täällä. Se et ollutkaan sinä! Sinä, Poika kahvipurkki ja kaksi muumimukia kainalossa.

Hetken jo luulin että olin jäänyt oikealla pysäkillä pois. Vaan bussin startatessa jo pysäkiltä jälleen liikkeelle, huomasin jääneeni kuitenkin väärällä pysäkillä. Vaikka hyvä pysäkki se tämäkin on, ei mun koti ole vielä täällä. Mä en voi rakentaa haaveitani todeksi vielä täällä. Mä meen takaisin seuraavan bussin kyytiin ja matkaan niin kauan kun olen varma. Niin kauan kun näen sut jo kaukaa vilkuttamassa pysäkillä. Otan sen riskin että sä et koskaan ehkä ole vilkuttamassa mulle ja jään ikuisesti linkkarin kyytiin. Mutta se riski on otettava, tänne en jää.
 
 
Se aika tulee vielä. Sit mä nousen kyydistä pois ja jään sun luo. Heitän bussilipunkin pois koska tiedän että en tarvitse sitä enää. Viimeistään silloin kun hiusteni latvat taas hipovat olkapäitäni, on mun aika rakastua sinuun.

Suhteet Oma elämä Rakkaus Ajattelin tänään