Mua ei haittaa

suukkojen (kuolan) sotkema suun ympärys, 

sohvalla kyhnäämisestä värittyneet kirkkaanpunaiset kasvot tai 

tupakanhajuinen hengitys vasten poskea.

Mua ei häiritse vielä tänään

kyyneleet,

mustasukkaisuus,

yksinäisyys,

mutta mua pelottaa

vaihtamattomat lakanat, joissa  en ole ollut  edellisen pesun jälkeen se ensimmäinen,

polttaa jo valmiiksi nysät siivet vielä näkyvämmiksi arviksi

ja tyhjyys sen jälkeen kun kaikki, toivo ja epätoivo, on haihtunut savuna ilmaan. 

 

http://www.youtube.com/watch?v=6QPZTQAAF2Q&feature=autoplay&list=AL94UKMTqg-9C-gquvjDcRnLdmKGh7slq1&playnext=2

 

Suhteet Rakkaus Mieli Höpsöä

Toivon säde

kuva_0.png

Toivon säde. Elämän polte. Miksi sen ei anneta palaa tai loistaa?

Kerta toisensa jälkeen pientä hentoa liekkiä pahoinpidellään heittämällä sen päälle jääkylmää vettä. Liekki joka on nähnyt vaivaa ja tuskaisen tien noustakseen uudestaan. Hengittääkseen edes hiukan raikasta ja hapekasta ulkoilmaa. Ilman happea liekki ei elä. Sadepilven takaa säde ei näy. Liekki ei jaksa nousta enää. Mä olen kylmä ja märkä hiillos ilman toivoa. 

Miksi? Kuka vastaa mulle? Selittääkää. Mä kyllä hyväksyn ja tyydyn. Ilman syytä mä en pysty ymmärtämään. 

Tahmea ja raskasolo sateisena maanantaina käynnistää hyvin syyskuun viimeisen viikon. 

Suhteet Oma elämä Rakkaus Ajattelin tänään