Otsis vai ei otsis
Minä ja hiukseni olemme olleet jo tovin hoitovapaalla ja toinen meistä palaa arkeen huomenna, onneksi! Eli huomenna pääsen vihdoin kampaajalle iäisyydeltä tuntuneen ajan jälkeen. Nuorempana olen ollut hyvinkin kokeilunhaluinen ja hiustyylini vaihteli tiuhaan aina mustasta vaaleaan. Varallisuuden ollessa kovinkin rajallinen annoin myös kuontaloni lähes vuodeksi erään nimeltämainitsemattoman kampaamoalan kouluttajayrityksen käyttöön. Koulutustilaisuuksia ja näytöksiä sateli ja […]