Esittely
Keskiyön kriisi -blogia kirjoittaa 40-vuotias nainen, kahden teinin äiti ja yhden miehen vaimo 🙂
Kirjoitan tänne asioista ja ajatuksista, jotka herättää ja valvottaa öisin. Eli elämästä laidasta laitaan – iloista ja suruista.
Kello kaksitoista lyö, on keskiyö.
Ovi narahtaa, veitsi vilahtaa, kurkku katkeaa…
– Kurkkuvoileipä on valmis!
Toivottavasti viihdyt blogin parissa!
