Kotiutuja

Heipparallaa, täällä taas ollaan olemassa jälleen! Muutaman asteen ruskeampana ja tukevampana (ah, miten taivaallista ruokaa Thaimaassa onkaan!) sekä totaalisen relaxoituneena. Karahdettiin paratiisisfääreistä kotimaan kamaralle reilu vuorokausi sitten ja nyt taas totutellaan näihin härmän hyisiin tahteihin. Onneksi sentään aurinko on loimotellut kiitettävästi tälläkin taivaalla ja loiventanut laskua arkeen. Hieman oli haikea irrottautua sieltä kuuman kosteista tunnelmista, mutta toisaalta ihana kehräillä taas täällä ikiomassa kotipesässä. Aivot vaan tuntuvat tyhjentäneen itsensä sinne jonnekin vieraille vesirajoille, joten nyt heitän kehiin vain kuvasarjan lomaltani.

Paitsi että…Ennen sitä täytyy todeta, että olipas tullut huikeasti vastauksia tuohon ennen lomaa heittämääni postaukseen! vovde! Tässähän alkaa tuntea itsensä jo ihka oikeaksi blogaajaksi, hahaa. Ja ennen kaikkea ilahdutti teidän hienot juttutoiveet. Heti lähti kehittymään postausideoita niiden pohjalta. Eli kiitos, kiitos, kiitos!

Ja täten vielä julistan CocoVin Detox-paketin voittajan, jonka arvoin mielivaltaisesti onnetarkeijun roolissa. Voittajatar on…tattadaa…Ida, kommentilla numero 19! Jee! Heitän Ida sulle spostia ja tiedustelen osoitteen, johon voin postittaa paketin.

Ja nyt ne kuvat. Kuten näkyy, pääasiallinen toimintani viimeisen kahden viikon aikana on ollut syöminen, juominen (vähintään kolme kookosta päivässä) ja makaaminen. Pyrin päästämään parhaan taitoni mukaan irti kaikesta kontrollista ja aivopinnistelystä. Ulkoistin kaiken rahankäytön, lentolippujen ym. säilyttämisen, skootterin ohjauksen ja jopa safety boksin hallinnoimisen poikaystävälleni. Yllättävän vapauttavaa taantua hetkeksi huolettomasti tassuttelevan lapsen tasolle, päästää irti ohjaksista ja välittää vain akuuteista tarpeistaan. Lobotomia on luksusta.

♥ Virpi

Hyvinvointi Hyvä olo

Kohti aurinkoa

Täällä ollaan melkoisen leveähymyisissä tunnelmissa, sillä siirryn tänään talviloman hellään huomaan ja lähden alkuillasta kiitämään lennokilla kohti palmurantoja thai-maailman suuntaan. Palautuminen tapahtuu 15 päivän kuluttua, joten tämän parin viikon ajan vallitsee blogissani meditatiivinen hiljaisuus. Ainakin minun osaltani. Sinulta sen sijaan toivoisin pienten ajatusjälkien jättämistä. Olisi nimittäin ihanaa, jos kertoisit kommenttiboksissa asioista, joista haluaisit täältä blogistani löytyvän. Mistä hyvinvoinnin ilmiöistä, ravintojutuista, terveysasioista, hyvän mielen aiheista haluaisit lukea?

Kaikkien toiveensa julki toitottaneiden kesken arvon lomalta palattuani CocoVi:n Detox-paketin, joka sisältää Aloe Vera -juomaa, neitsytkookosöljyä, MSM-jauhetta, Camu camu -jauhetta, spirulina-tabletteja + ohjeet detoxin tekemiseen. Sillä voi sitten kätevästi toivottaa kevään tervetulleeksi kehoon ja mieleen.

Eli eikun toiveita tulemaan! Lupaan toteutella niitä sitten pikkuhiljaa kevään mittaan. Aurinkoa ja auvoisuutta! Muista hengittää ja hymyillä.

♥ Virpi

Hyvinvointi Hyvä olo