morjens vaan, asiakaspalvelu
Joku aika sitten tilasin jotain. Toimitus tapahtuisi 3-5 vuorokauden kuluessa. Kolme viikkoa myöhemmin aloin kyselemään tilauksen perään.
Se miten huonoa palvelua sain nimeltämainitsemattomalta yritykseltä, olin kehen tahansa yhteydessä. En voi kuin kummastella. Luulisi ettei kenelläkään liikaa asiakkaita ole. Ja jos on niin onnea! Ennen tilausta olin puhelimitse yhteydessä myyjään tiedustellakseni joistakin tuotteista tarkemmin. Osa oli ihan uutta itselleni ja niistä mistä tiesin jotain olin hiukan epävarma. Esitin asian myös niin että linjan toisessa päässä oltiin tietoisia tästä. Oletin että asiakaspalveluun soittaessa saisin tietoa ja neuvoja, hiukan ystävällisempää kohteluakin, olinhan tekemässä ostoja heiltä.!? Asiakaspalvelija kuulosti välillä toisessa päässä hyvinkin tuskastuneelta, huokailutkin väliin eivät varsinaisesti herättäneet osto innostusta.
Joooh.. siellä netti sivuilla on ohjeita.. Videon muodoissa. Käyttöohjeetkin sieltä löytyvät.. huoh..
Ja kun pyysin selittämään yhden asian uudestaan, sain vastaukseksi saman hyyyyyvin hitaaaaassti tavattuna. En tiedä pitikö se mua jotenkin tyhmänä vai eikö hän vain ollut halukas myymään. Ajatukseni ehtivät harhailla loppuviikon siivouksesta.. mitä sitä syötäisiinkään illalla?.. pitää muistaa laittaa veikkaus vetämään.. Joo, kiitos paljon avusta! Heippa!! Olen myös joskus asioinut suoraan kyseisessä liikkeessä ja valitettavasti ilmestys ei ollut yhtään sen iloisempi sielläkään.
Vaikka palvelu oli kuin suoraan berberistä, tein siitä huolimatta tilauksen kyseiseen puljuun, koska valitettavasti en tiedä vastaavaa tuotesarjaa ja olen ollut tyytyväinen heidän tuotteisiinsa ja laatuun. Täytynee alkaa etsiä ja perehtymään muihin vaihtoehtoihin ja tuotteisiin.
Valitettavasti loppukaan ei hoidu yhtään sen paremmin. Siirrytään ajassa muutama viikko eteenpäin. Pakettia ei kuulu. Otan yhteyttä laskutuksen ja tilausten asiakaspalveluun, juu eri tyyppi. Selitykseksi saan mitä erilaisempia syitä. Minun vika siis kaikki. Enkä ollut maksanut suoritusta josta ovat laittaneet kuulemma jo useamman sähköpostin. Hmm, tilasin postiennakolla, ei sieltä mitään laskua pitäisi olla tullutkaan. Eikä olekaan, ilman ongelmia muiden viestit ovat tulleet perille. Ei siinä turhia pahoiteltu, ehei, ihmeteltiin vaan kun minun sähköpostissa on jotain vikaa. Saamme asian hoidettua ja paketti saapuun seuraavana päivänä. Eniten jäi v*tuttamaan se kun valehdellaan ja syytellään muita. Hitto vieköön, mulle olisi riittänyt kun olisin vaan saanut pienen pienet pahoittelut unohtuneesta tilauksesta, tai mikä heillä ikinä olikaan syynä. Ehkä olisin asioinut heillä vielä joskus toistekin.. Siitä toisesta asiakaspalvelu möllykästä huolimatta.
No mitä tästä opinkaan? Enpä ainakaan itse toimi samoin omassa yrityksessäni.
Niin ja joo, eipä tämä puskaradio heistä kovin kummosia suosittelujakaan jakele.. Adios sucker!