Puoliksi tehty

Untitled-15.jpg

Toisinaan pohdin, missä menisin, jos olisin nuorena hyssytellyt seikkailunhaluista mieltäni. Jos laukut olisi jätetty pakkaamatta ja hölmönrohkeat päätökset tekemättä.

Saattaisin olla onnellinen, kenties onneton. Ehkä valintoihini tyytyväinen, ehkä niitä katuva. Ainakin olisin kirjoittanut vähemmän. Kantapäätkin olisivat päässeet helpommalla. Muuta en sitten osaakaan arvailla.

Vaikka moni muuvi on tuntunut jälkikäteen vikatikiltä, yhtään päätöstäni en vaihtaisi pois. Niiden takiahan olen siellä missä pitää, juuri nyt. Kannatti siis ryssiä.

Tästä kiitokset menevät vilkkaalle mielikuvitukselle. Se on muistuttanut kerta toisensa jälkeen, että koettaa kannattaa.

Unelmoitu kun on puoliksi tehty.

Ponnistelu ei ole pakollista, mutta tekee elämisestä, no, hiton paljon mielekkäämpää. Haaveineen päivineen.

Omistetaan tämä ilta vielä toteutumattomille sellaisille. 

Toivoo Laura, joka tietää nyt, että luksusalalla on tylsää, uuden kielen voi oppia vielä parikymppisenäkin ja ihastuksen perässä kannattaa muuttaa (ihan oikeasti!)

Hyvinvointi Mieli

Mielessä juuri nyt: persikkakynnet

IMG_6704.jpg

IMG_6711.jpg

Kaukana ovat ajat, kun jaksoin maalailla kynsiäni milloin minkäkin värisiksi.

Pinkeiksi, punaisiksi, vihreiksi ja sinisiksi.

Elämäni ainoaan kynsihuoltoon minut kärräsi kerran kämppis, joka oli huolestunut poikaongelmaisen kamunsa hyvinvoinnista. Sydänsurutta siellä ei olla sitten enää käytykään (taisinpa sitä paitsi ryssiä hienon ranskalaisen manikyyrini aika nopeasti.)

Mutta sitten!

Auringon paluun myötä muistin miten metkaa jälkeä syntyy pastelliväreillä, ja nyt olen vuorotellut nuden ja persikan välillä muutaman viikon. Ei ollenkaan paha, vaikka vannon lakattoman elämän puolesta taatusti pian taas. Heti kun olen päässyt sanomasta.

Sitä odotellessa kumminkin:
Jee, mulla on persikanväriset kevätkynnet!

Kauneus Meikki