Hengähdystauko

Kuten jo aiemmin tänään sanottu, arki on kodin järjestämistä, roudaamista ja purkamista. Sietämätöntä touhua lukuun ottamatta kirjojen sävytystä värijärjestykseen ja muuta somaa hifistelyä. Häsellyksen katkaisevat vain uteliaiden ystävien visiitit, jotka ovat parasta, koska jokainen haluaa kuulla sata kertaa oiteilläonihanakoti ja saada valinnalleen hyväksynnän.

Uteliaat ystävät olivat viime viikonloppuna joko sudennälkäisiä, huppelissa tai krapulassa. Kaikkia yhdisti halu testata lähikebabberia (siksikin, että jääkaappimme oli tyhjä ja lähellä ei tosiaan ole mitään muuta syöpöttelymestaa). Kahden vuorokauden sisällä keittiömme lihoi kahdeksan (8) pizzalaatikon ja yhden (1) kebab-styroxrasian verran. Kioskin turkkilaissuku mahtaa pitää meistä.

Veera tuli sunnuntaina, jolloin sain myös Sulon syliini 48 tunnin erossaolon jälkeen. Kokonainen oma viikonloppu, aivan huisaa! Veeran ja Sulon kanssa lorvittiin sunnuntaihelteessä Vekkulan etupihalla katoksen piparkakkureunan alla. Minä nypin pinseteillä säärikarvojani ja kuuntelin käsittämättömiä ihmissuhdeseikkailutarinoita, Sulo nautti sorasta ja kukkapenkin sabotoinnista. Pyhä joutilaisuus.

vekkula2.vekkula1.

Ps. Huomioikaa taka-alalta, että löysin sittenkin täydelliset puutarhakalusteet! Antiikkiliikkeestää kotimaiset, kuluneet rautatuolit ja pöydän. Kaarta ja koukeroa, mutta maltillisesti. Turku tarvitsee aina pienen tuulahduksen Pariisia.

Suhteet Sisustus Ystävät ja perhe

Arkeni

Tahdon bloggausaikaa! Sitä ei nyt ole.

Siispä viivaan vain nopeasti yli yhden kuvan kuvahaasteesta: Arkeni. Räpsäisen kuvan nyt, tällä sekunnilla. Räps.

photo_on_2011-07-27_at_12.33.jpg

Arki on nyt muuttolaatikonpunaista. Lelukaaosta, paikkojaan etsiviä tuoleja, miljoonia muumimukillisia kahvia (joka sekin loppui tänään, kriisi). Kuvienpurkutikku on hukassa, lepohetket ovat hukassa.

Sulon päiväunien aikaan järkkäilen kamoja, mutta ehdin kyllä lukea blogeja. Olen pikkumainen ja tuomitseva, joten mieli tekisi haukkua niitä huonoja (älkää kysykö, että miksisäsittenluetniitä  – kysymys on absurdi), mutta mieluummin sanon, että ihanat blogit ovat ihania. Niin moni teistä Lily-naisistakin inspiroi minua päivittäin. Blogifeedilistan avaamishetki on yksi päivän parhaista, miltei tärisyttää kun se on niin ihanaa. Melkein kuin saisi monta kauniille paperille kirjoitettua kirjettä joka aamu postilaatikkoonsa.

Koitan siis keskittyä blogien herättämiin myönteisiin tunteisiin. Kiitos niistä.

 

Päivä 1: Omakuva
Päivä 2: Suosikkitavara
Päivä 3: Perheenjäsen
Päivä 4: Harrastus
Päivä 5: Vanha kuva
Päivä 6: Teema “vihreä”
Päivä 7: Kuva jota en koskaan julkaissut
Päivä 8: Suosikkikuva
Päivä 9: Päivän asu
Päivä 10: Tämä tekee minut iloiseksi
Päivä 11: Hullua
Päivä 12: Arkeni
Päivä 13: Teema “valo”
Päivä 14: Talvikuva
Päivä 15: Rakkaus
Päivä 16: Mustavalkoinen omakuva
Päivä 17: Hetki
Päivä 18: Tunteet
Päivä 19: Täällä minä asun
Päivä 20: Teema “erilaiset”
Päivä 21: Kun olin pieni
Päivä 22: Tästä olen riippuvainen
Päivä 23: Kesäkuva
Päivä 24: Tämä tekee minut surulliseksi
Päivä 25: Kaikessa kiireessä
Päivä 26: Tämä naurattaa aina
Päivä 27: Teema ”kaksi”
Päivä 28: Sää
Päivä 29: Uusin kuva minusta
Päivä 30: Valinnainen kuva

Suhteet Oma elämä Ajattelin tänään Uutiset ja yhteiskunta