Harmaa dressi Essin Greendressistä

Mikä on Turun ihanin putiikki? Kauppiaskadun The Greendress tietenkii. Essin ja Jaakon liikkeessä on aina nautinnollista piipahtaa: ekologista ja herkullista muotia muille jakaa, kaupungin makein polkkakarkki-raitalattia ja levylautasella poikkeuksetta hyvää musiikkia.

Ja sitten on vielä kaupan ihana kassi, josta voisi jo itsessään pulittaa satasen. Huokaus.

greendress4.jpg

Viimeksi käydessäni puodin lattia lainehti pahvilaatikkoja. Niistä kuorittiin Tomsin ihania kenkiä, joita haluaisin jokaisessa värissä ja kuosissa!

Kompuroin Toms-meren keskeltä rekille, jolla killui Andrew Mackenzien hiirulaisenharmaa kesämekko kreisein naruviritelmin. Unelmankevyt. Ihana, avoin selkä rinksulasoljella. Jatkoon!

Essi tunnusti, ettei kukaan ole vielä keksinyt, miten mekon miljardit liehukkeet tulee oikeaoppisesti solmia. Ans kattoo. Toivottavasti Andrew ei pääse näkemään, miten fashion-rajoitteinen ystävänne kouralliseen vöitä lopulta kietoutuu. Toivon, ettei lopputulos ole liian bondage-henkinen.

greendress1.jpggreendress2.jpggreendress3.jpg

Päätän ajatelmaan: onko mikään niin kaunista kuin harmaa?

 

Eiku vielä yleisluontoinen PS. Kuten moni tietänee, The Greendressin emoliike sijaitsee Helsingissä. Myös Tampere on äskettäin saanut oman Greendressinsä. Pitäisi visiteerata niissäkin.

Muoti Ostokset Trendit

Oodi pullukalle

Unelmainen naapurimme teki sen taas: porautui röntgenkatseellaan keittiömme seinästä läpi ja näki nuupahtaneen tulppaanikimpun. Pääsiäisen alla rapussa odotti neljän törkeän soman pionin nippu. Naapuri tietää jo suhteeni pioneihin: alan pomppia ihastuksesta, kun kuulen edes lempikukkaseni nimen.

Onko mitään pröystäilevämpää, dekadentimpaa, romanttisempaa, hulppeampaa, hervottomampaa, koreampaa, suloisempaa, kauniimpaa, hätkähdyttävämpää, huumaavampaa kuin kukkiva pioni, tuo ihanista ihanin pullukka?

pioni1.jpgpioni2.jpg

 

 

Suhteet Sisustus Oma elämä Hyvä olo