Ykkösjuttu

Sain maanantaina kuvatekstarin, jossa poika virnisti korvasta korvaan sininen kalakypärä päässä ja uusi menopeli allaan. Perheen miesväki kävi kauppareissun yhteydessä ostamassa pojalle oman pyörän, poika oli saanut valkata värin ja kypärän (jokainen äitihän olisi valkannut siis juuri sen kirjavan kalakuvioisen… ;). Kyseessä on oikeastaan sellainen potkuttelupyörä, jossa ei ole vielä polkimia, vaan sillä vaan potkutellaan menemään. 

img_6035.jpg

Ja voi että kuinka potkutellaankin. Kyseessä on ollut niin suuri hitti, ettei mielellään muuta tehtäisikään kuin eteenpäinpotkuttelua. Keskittymisilme, sitten mennään ja nauru lähtee vatsanpohjasta. Ja minä mietin, että ei hitsi, tätä tarkoittaa riemu.

<3

Suhteet Oma elämä Ystävät ja perhe

Iloa hiuksista- eläköön luonnollisuus!

img_6038.jpg

 

Tiedättekö sen fiiliksen, kun kampaajakäynnin jälkeen suu jämähtää korviin ja uudenlaisia hiuksia peilailee salaa jokaiselta heijastavalta pinnalta? 

Kävin pitkästä aikaa kampaajalla ja hyvin luonnollisella linjalla jatkettiin. Sinnikäs juurikasvuni kasvattaminen on alkanut tuottaa tulosta, tyveä ei tarvinnut värjätä ollenkaan eikä se näytä enää yhtään hiirulaisenharmaalta. Enpä olisi voinut uskoa joskus tummanruskeaksi ahkerasti värjäillessäni, että oma hiusvärini onkin oikeasti aika kiva- kunhan sen rinnalla on hieman vaaleampaa ja luonnollista sävyä. (Noin vuosi sitten pidin vielä hiukseni tummana, klikkaa jos haluat kurkata eron) Kuvasta tuli ihan outo, mutta aika hyvin eron näkee tästäkin, vaikka sävy vähän vääristää. Nyt hiuksia ei tarvitse värjätä pitkään aikaan. Seuraavaksi kampaaja suositteli latvoihin laitettavaa kiiltokäsittelyä, mutta silläkään ei kuulemma ole mitään kiirettä kunhan hoidan hiuksiani esimerkiksi Color maskeilla. En muista milloin olisin ollut viimeksi näin iloinen kampaajakäynnin jälkeen! Voin siis lämpimästi suositella Proff-kampaamon Sandraa. 🙂

Nyt vielä kun keksisi miten laittaa hiukset sinne Aussie Blog Awardseihin? Jeba jo ehdottikin jotain hiuskoristetta, joka kieltämättä voisi olla aika hauska. Vai sitten ihan vaan kiharaa, tai ehkä jopa kiinni? 

Ps. Onpa kivaa postata teille välillä muitakin juttuja, kuin että yhyy meillä tehdään remonttia ja ollaan kipeitä. (kop kop) 😀

Kauneus Hiukset