Tyttöjen juttuja

Muistin eilen, kuinka kivaa välillä onkaan tehdä tyttöjen juttuja. Elän arkeani melko miespainotteisessa kokoonpanossa nimeltä perheeni. Toisinaan se, että jonkun kanssa voi kierrellä rauhassa vaateliikkeessä hypistelemässä kevätuutuuksia, valita yhdessä kivointa kynsilakkaa ja istua kahvilassa herkkulounaalla, on aivan mielettömän hauskaa. Parasta on, jos se joku on sellainen tyttökaveri, jonka kanssa katselee asioita täsmälleen samalta aaltopituudelta, jolle voi puhua oikeastaan mistä vaan ja joka osaa jotenkin aina ymmärtää ja löytää oikeat sanat. 

Ja jonka kanssa tulee aina keskustelun päätteeksi sellainen fiilis, että mehän ollaan tästäkin asiasta ihan hitsin oikeassa. 😉

Kotona lakkasin kynnet sillä uudella Essien Sugar Daddylla ja kuuntelin Daft Punkia. Mietin, ettei elämäni saa olla niin kiireistä etten tapaa tarpeeksi ystäviäni.

img_4540.jpg

Illalla vietettiin tuon vähän isomman poikakaverini kanssa leffailtaa kotona ihan kaksistaan, sillä eräät mami ja faari kävivät kaappaamassa pojan itselleen.

 

Kivaa torstaita tyypit! <3

Suhteet Oma elämä Ystävät ja perhe Hyvä olo

Päivän hiuskysymykset

Kotimatkalla pysähdyttiin erään portin pieleen hetkeksi kameran kanssa. Kuvat liittyvät yhteen hauskaan pieneen juttuun, josta kerron perjantaina. Nämä kaksi tilannekuvaa pojan kanssa saavat nyt toimia kuitenkin johdatuksena hiustilanteeseeni, johon kaipaisin kipeästi ideoita.

img_4488.jpg

Eli tilanne on tälläinen. Olen lähtenyt tasaisesta tummanruskeasta kohti luonnollisempaa hiussävyä. Nyt ollaan vihdoin tälläisessä vaiheessa, että oma juurikasvuni ei näy inhottavasti muuta hiusta vaaleampana, vaan väri vaalenee aika mielestäni ihan kivasti latvaa kohti. 

img_4474.jpg

Mutta kuten tästä kuvasta näkyy, on oma luonnollinen juurikasvuni tuollainen tumma maantienharmaa. Muut hiukset taas ovat alkaneet kummasti punertamaan viime aikoina, ja näiden värien välinen kontrasti on tällä hetkellä mielestäni aika ikävä.

Nyt selailen hullulla innolla kaikenmaailman hiussivustoja, ja silmääni miellyttää erityisesti mahdollisimman luonnolliset sävyt, kevyet liukuvärjäykset ja terveen näköinen hius. Eli matkaa tähän on jonkin verran. 

Niinpä ennen kuin varaan ajan kampaajalle, kysyisinkin vinkkejä ja mielipiteitä teiltä:

– Otsis, jee vai buu? Mahtaisikohan toimia ohueen tukkaan?

– Kuinkahan saisin hiuksiin kiiltoa ja terveempää fiilistä? Mitkä ovat sinun luottotuotteesi?

– Entä onko kellään ideoita tuohon sävyasiaan?

– Paljonkohan raaskisi pätkäistä latvoista?

Oloni on nyt jotenkin tosi epävarma sen suhteen, että mitä tekisin. Pieniä juttuja, mutta isoja kuitenkin. 😉 Ai niin, ja olen varsinainen hiustylsimys ja mitään kovin radikaalia en ikinä uskaltaisi tehdä. 😀

Olen todella kiitollinen, jos joku jaksaa jakaa oman mielipiteensä ja vinkkinsä! 🙂

Kauneus Oma elämä Hiukset Meikki