Asukuva numero kolme!

Asukuvaviikko jatkuu päivä numero kolmosella. Tämä on oikeasti jo päivän toinen asuni, sillä onnistuin sotkemaan ensimmäiset vaatteeni. Voisin ehkä harkita lainaavani pojan ruokakaulureita? 

Lähdin iltaluennolle aurinkoisissa tunnelmissa, ja sain yhden kuvaajakaksikonkin avukseni.

syyskuu_2013_007.jpg

Neule – JC

Shortsit – ehkä Seppälästä, en rehellisesti sanottuna yhtään enää muista varmasti

Tennarit -Vagabond

Kello – Michael Kors

Aurinkolasit – Dolce & Gabbana

Laukku – Second hand

Huomaatte varmaan, että samat asusteet kiertävät käytössäni päivästä toiseen.

syyskuu_2013_005.jpg

Kuvaajakaksikkoni. Poika halusi ehdottomasti vetää isin lippiksen päähän, ja voi mikä kiukku syttyi kun ilkeät vanhemmat aluksi meinasivat sen hänen päästään riistää. Niinpä isi sääti sen pienessä päässä pysyväksi, ja he olivat käyneet ruokakaupassakin lippis päässä! <3

syyskuu_2013_011.jpg

Pikkujäbän asu H&M:ää, lippis isin, tennarit Lee Cooper. 😉 Kuvausassarimme nenu otti lauantaina hiukan osumaa kun hän kompastui rappuseen mökkitalkoissa. Täytyy sanoa, että oli ehkä elämäni karmaisevin hetki kun lapsi itki naama mullassa enkä tiennyt mistä verta tuli ja kuinka iso haava on kyseessä. Onneksi selvittiin kuitenkin melko vähällä!

 

Huomenna onkin jo perjantai, vitsit tämä viikko on mennyt nopeasti! Alkaa tuntua taas siltä, että kyllähän me tämä arki haltuun otetaan, ollaan kai jo otettukin.

Ihanaa viikon parasta päivää eli perjantaita kaikille!

Muoti Päivän tyyli

Asukuvaviikko 2/7: maailman paras villatakki

Tänään meinasi jo kaatua panokseni koko asukuvaviikkoon, sillä koko päivä meni sellaisessa vilinässä että unohdin sellaisen ihan oleellisen seikan kuin ne kuvat. Tämän päivän iltapuoli meni ilman mieheni ainoan potentiaalisen valokuvaajaehdokkaani läsnäoloa, mutta minä näppäränä tyttönä päätin leikkiä hieman kameran itselaukaisimella. Ja tadaa: kaksi kappaletta väärin tarkennettuja pikselimössökuvia! Mutta en anna tämän kuitenkaan lannistaa, sillä kuvista pilkottaa se tärkein juttu josta halusinkin kirjoittaa, eli maailman paras villatakki. 

2013-09-012.jpg

Väitän, ettei tämän lämpimämpää ja monikäyttöisempää villatakkia olekaan. Tähän aurinkoiseen syyspäivään takki tosin osoittautui ehkä turhankin lämpimäksi, mutta oikein oivaksi kaveriksi vetoisaan tenttilukusaliin. Aamulla hytisin koiran kanssa lenkillä ainoana ajatuksenani tämä villatakki ja kysymys siitä, miksi en pukenut sitä jo lenkille. Aamulla jäätyi, päivällä paistoikin aurinko, välillä satoi vettä ja sitten tulikin taas jonkinlainen syyshelle. Hei comeoon, mitä koko päivän mittaiselle reissulle kuuluisi pukea? Päällekäin sadetakki, farkut, kumisaappaat, hellemekko, kevyt syystakki, balleriinatossut, villatakki, mitä?

Villatakki on Ben Shermanin, ja olen ostanut sen aika tasan tarkkaan viisi vuotta sitten. Se on yhä käytössäni yhtenä lempparivaatteistani. Siihen on ihanan kotoisaa hautautua, saako sanoa jopa turvallisentuntuista, ei varmana tule kylmä ja kietaisumallisen takin kauluksetkin saa käännettyä tarvittaessa ylös asti, tai sitten antaa vaan lepattaa rennosti auki. Miksi minulla ei ole enempää tämän kaltaisia, laadukkaita, vuodesta toiseen itsensä lempparina säilyttäviä ajattomia vaatekappaleita?

kollaasit1.jpg

Farkut oli samat Dr. Denimit kuin eilenkin, ja jalassa jostain halvasta lontoolaisputiikista hamstraamani kiilakorkolenkkarit. Voisin vähän avautua niiden laadusta, mutta toisaalta, mitä voin odottaa parin kympin kengiltä. En yleensä sorru ostamaan tuollaisia muutaman käyttökerran kestäviä juttuja, mutta nuo olivat vaan niin kivat, halvat ja mukavat jalassa ja ja ja. Harmi ettei kengät tule enää montaa reissua kestämään, sillä tykkään niistä muuten.

syyskuu_2013_031-001_0.jpg

Nyt muuten alkoi tuntua jo hiukan siltä, etten halunnutkaan tuoksua enää ehkä kesältä. Olin jo melkein unohtanut tuon ihanan Clean tuoksun, jonka olen saanut lahjaksi mieheltäni. Olin todella yllättynyt haistaessani sitä ensimmäisen kerran, sillä se tuoksuu jotenkin ihanan sitruksiselle, ruusulle, ei yhtään makealle tai perinteisen parfyymimäiselle, se tuo oikeastaan jollain tapaa mieleeni meren. 

Huomenna skarppaan vähän tän asuhomman kanssa! On ollut muuten tosi kivaa tirkistellä muidenkin päivän asu -juttuja. Kiva haaste, ja hauskaa kun niin moni on ottanut osaa.

Huomiseen! <3

Muoti Päivän tyyli