Hulinaa ja hysteriaa

Tiettekö mitä! En enää stressaa. Lyhyt bridezillailu-kokeilujaksoni on vaihtunut tänään jonkinlaiseen hysteriaan. Saan aivan hervottomia nauruhepuleita tuon tuosta, ehkä seuraava askel kohti hulluutta? Totesin vaan to do-listaa (joka on jo jalostunut excel-taulukoksi, oh my) selatessani, että jos listalta löytyy mm. kukkapelloilla kuljeskelua ja sopivien auringonkukkien kelpuuttamista, karkkien haalimista buffettia varten, ystävän käsittelyssä ripsien tuunausta jonka lomassa nukahtamista ja kikattamista (olen aivan rakastunut näihin räpsyttimiin, jään joka vessareissulla nikkailemaan silmiäni peilin eteen), minun ja miehen nimikirjaimien kirjoittamista vielä 30kpl, kukkakauppa ja kampaamo -konsultaatioita ja kynsien taiteilua, niin tarkalleen ottaen mistä minä sitten oikein stressaan? Kaikki listan jutut kuulostavat kivoilta asioilta, joiden tekeminen on mukavaa. Että mistä minä sitten oikein bridezillaan?

En voi uskoa että elokuun päivät vähenevät hiljalleen, enkä olekaan enää kohta saman niminen kuin jo 24 vuotta. Vaan rouva U, kuulostaapa arvokkaalta! Uskomatonta, että se kalenterissa koko kevään mukana häämöttänyt kaukainen hääpäivä lähestyy hurjaa vauhtia, ja kohta on aika pukeutua tammikuussa löytämääni unelmien pitsipukuuni, olla morsian, vaimo. 

Blogissa on ollut vähän hiljaista viime päivinä, johtuu ehkä siitä että nukkumaanmenoni on lipsunut luvattoman myöhäiseksi. Eilen en saanut unta ja naputtelin tunnin verran postausta, jota lukiessani huomasin ettei siinä ollut päätä eikä häntää. Julkaise-napin sijaan läväytinkin läppärin kannen kiinni, ehkä ihan hyvä niin tällä kertaa. Yritin kirjoittaa siitä kuinka ihanaa oli saada kaasoni ja miehen bestman tyttärensä kanssa yökylään lauantaina, ja siitä kuinka suloista oli kuinka vessassa oli kahdet 22-koon kumpparit, ja pienet viikarit sanoivat kumpikin tyylillään pöö, eli pii ja paa. Lopulta hahmottelemassani tekstissä luki pii ja paa sekä jotain sanoja elämän muuttumisesta niiden välissä. 

Käyn kyllä kurkkimassa täällä teidän kuulumisianne vähän väliä (Lily-addikti mikä addikti), ja ajattelin kirjoitella huomisesta lähtien ainakin blogin facebook-sivulle pätkiä häähulinasta. Kuka tietää jos ehdin tännekin tulla moikkaamaan, olisi kivaa!

Hyvää yötä!

Ps. Minulle on iskenyt blogin suhteen banneri-kriisi. Tuo keikkukoon tuossa hetken, kunnes ehdin tarttua asiaan paremmin! Olisiko kellään hyviä ideoita bannerin suhteen?

 

Suhteet Oma elämä

Psykologinen kampaajakäynti ja muuta häihin valmistautumista

Huomasin edellispäivänä, että kolmen viikon takaisesta kampaajakäynnistä huolimatta hiusteni tyvestä puski pienenpieni juurikasvu. ”Normaalioloissa” tämä ei olisi haitannut yhtään, sillä tuo juurikasvu ei edes pahemmin eroa omasta hiustensävystäni, ja toisinaan kampaajakäynneilläni saattaa olla kolmekin kuukautta väliä. Näin kuitenkin jo sieluni silmin, kuinka hääkuvista huomioni varastaisi se pikkuriikkinen mutta pirullinen tyvikasvu, joten varasin ajan kampaajalle.

Tuntuu että käynti taisi olla ennen kaikkea psykologinen, sillä näin sain rauhan asiansuhteen. Ero vanhaan on vain juuri ja juuri huomattavissa, mutta sillä on minulle iso merkitys. Plussana kampaajakäynniltä tarttui mukaan vielä ihana kiilto!

elokuu2013_126.jpg

Aika hassua muuten, etten vuosi sitten vielä ollut löytänyt omaa luottokampaajaa Tampereelta. Tämän päiväisen kampaajakäynnin jälkeen voinkin sanoa että täällä on jo kaksi kampaajaa, joiden käsiin voin luottaa täysin hiukseni!

Ensi viikolla ajattelin käydä vielä laitatuttamassa ripsienpidennykset. Tämänkin päätöksen tein vasta edellispäivänä, kun totesin tunteiden olevan nyt sen verran pinnalla, ettei häämeikistäni ole varmaan kirkon jälkeen mitään jäljellä. On ainakin räpsyttimet kunnossa sitten edes. 😀

Kynsiin ajattelin lunnollista ranskalaista manikyyriä, ehkä jollain pienellä ekstralla. Varpaankynnet ehkä kesäisen punaisiksi! Nämä ovat kyllä ehdottomasti niitä suosikkejani ”hääjärjestelyistä”. 😉 Arvon vielä hiukan suihkurusketuksen kanssa, mutta en ehkä uskalla lähteä sellaista enää kokeilemaan.

Tuleeko teille mieleen jotain tärkeää, joka kannattaisi huomioida ennen häitä kauneudenhoidossa? Yritän tässä nyt ainakin kuoria ihoani (jossa stressaaminen valitettavasti näkyy välittömästi), kosteuttaa sisäisesti ja ulkoisesti eli rasvailla ja pitää vesipulloa mukana, sekä helliä hiuksia erilaisilla hoidoilla. Mitä muuta?

 

Kauneus Oma elämä Hiukset Meikki