Maali häämöttää, jaksaa jaksaa!

Tulin moikkaamaan nopeasti, sillä pidän juuri pientä lukubreikkiä tässä! Tunsin tarvitsevani supervoimia loppukirilleni, joten heitin ajatukseni jonkinlaisesta häiden alaisesta elämäntaparemontista roskiin vielä täksi illaksi, ja hankin ainakin kunnon eväät. 😉 Jos yhtään lohduttaisi tässä vimmaisesti naputtaessani esseeanalyysitutkielmaani (mikä nyt lie), että pakastin on täynnä jätskiä.

toukokuu_13_016.jpg

Ja lohduttaahan se. Lukubreikit ovat ainakin minun työskentelylleni elintärkeitä. Eilen illalla olin näppäillyt wordia vähän turhankin pitkään ilman taukoja, ja oli kyllä lopputuloskin sitten aika sen näköistä. Ihmettelin tänään tekstiä lukiessani monessa kohdassa, että olenko ollut kenties humalassa sitä kirjoittaessani, mitä ihmettä yritän oikein sanoa. 😀

Toinen asia, mikä pyyhkii kaikki lohdutuksentarpeet pois on se, etten voi uskoa tämän pitkän kevään olevan oikeasti näin loppusuoralla. Tämä ilta tuntui todella kaukaiselta kangastukselta joskus helmi/maaliskuun kylminä päivinä, kun työnsin rattaita aamuisin lumihangessa kohti päiväkotia ihan silmät ristissä. Aika paljon kaikenlaista tähän on mahtunut, mutta vaikka tämä mikälietutkielmani ei vielä ihan kasassa olekaan, on minulla nyt jo voittajafiilis. Me tehtiin se!

toukokuu_13_027.jpg

Huomenna kello kuusitoista kahdeksansivuinen paperinivaska on siistissä paketissa opettajani pöydällä, ja tämä tyttö kesälomalla. Ja ehkä myös selkähieronnan tarpeessa työergonomiastani päätellen. 

Tännekin ilmestyy varmasti taas hiukan rennompaa jutustelua kuin näitä ”apua minulla on niin paljon tehtävää”-höpinöitä.

Kiitos kaikille tsemppareille! <3

Suhteet Oma elämä Opiskelu

Loppu valitukselle

No eipä tämäkään päivä mikään huippu ole ollut, mutta päätin valituksen sijaan etsiä niitä kivoja juttuja. Eikä se oikeastaan auringonpaisteessa lämpimässä kesäillassa tallustellessa ollut kovin vaikeaa. Ja hoksasin myös, että elämä on tasan niin vaikeaa kuin teen siitä.

wp_20130528_00620130528214958.jpg

Niin että miksi kiukuttelisin maailmalle juuri nyt, kun syreenit kukkivat. Isäni sanoo aina, että ihmisen elämä on korvien välistä kiinni.

wp_20130528_00320130528215109.jpg

Tentti ei mennyt ihan niin huonosti kuin oletin, ulkona pärjäsi vielä illallakin lyhythihaisella ja väsyneet silmät saa piiloon aurinkolasien taakse. Poika oppi sanomaan ”mennään” kun lähdettiin puistoon. Mämmään.

Aamulla minua vastaan pyöräili nuori poika, joka kuunteli Popedaa takaritsalla keikkuvasta vanhasta mankasta. En vaan jaksanut enää pitää myrtsiä ilmettäni kun kohtasin hymyilevän hatunnoston. 

Ja perjantaina kello 16 alkaa kesäloma.

Kuunnelkaa tekin siihen asti Daft Punkia.

http://www.youtube.com/watch?v=_O7dOgIyq44

Suhteet Oma elämä