Silitä karvaseinää

Onko mitään funkympaa kuin karvamekko? No ei ole! Paitsi ehkä karvaseinä, mutta siihen ei voi pukeutua.

Tässä esittelyssä Seppälän alesta ostamani karvamekko. Luulin, että nämä olisivat nyt laadukaampia kuvia kun oli oikein kuvausapua, mutta ei. Pääni jouduin leikkaamaan pois, koska en jaksanut kammata naamaani eikä sitä siksi olisi erottanut ko. mekosta.

mekkosivu2.JPG

Mekko Seppälä, kengät Clarcs.

Edestä vielä.

mekko.JPG

Eikö ole hieno! Ja lämminkin on!

mekkosivu.JPG

Keksin, että esittelen myös yhden lempilaukuistani. Olen ollut ihan sekopäinen laukkuhullu joskus muinoin, ja vähäsen olen vieläkin. Mutta aika reippaasti olen niitä karsinut ja jättänyt ostamatta. Jälkimmäisessä auttoi se päätos, että en osta ollenkaan tekonahkaa. Tämän kanssa jouduinkin sitten tukalaan tilanteeseen, koska väsky on maailman hienoin, mutta en ole 100varma, että se on aitoa nahkaa. Myllypuron Työ & Toiminta -kirppiksellä veskan hinta oli viisikymmentä senttiä, enkä voinut jättää sitä sinne. Ihan totta en voinut. Katso nyt itse, olisitko muka jättänyt?!

laukku1.JPG

Siis miten kiva tämä on! Kuva ei kyllä, mutta ehkä tässä kehittyy.

Etkö tiedä, mikä on karvaseinä, ja miksi sitä pitää silittää? Elokuvailtasi pelastaa Get him to the Greek.

Kaipaatko lisätodisteita? Katso musavideo:

//www.youtube.com/embed/H-YCZr0epts

Muoti Leffat ja sarjat Höpsöä Päivän tyyli

Luokattoman huonoa eli viime vuoden vikat

Tässä pari aivan luokattoman huonoa asukuvaa, jotka eivät ole edes ajankohtaisia. Nämä ovat viimeiset asuni edelliseltä työpaikaltani, enkä vielä tiedä missä napsin seuraavia työasukuvia. Muista kuin työvaatteistani jatkan postailua tässä välissä, jos se näin työpukeutumiseen keskittyvässä blogissa sallitaan!

Tämä oli joululounasasu. Toivon mukaan hiukseni eivät olleet noin, en muista enää..!

PC200081.JPG

Silkkimekko St. Tropez, jakku Gina Tricot, kengät Anttilasta,

kaulakoru Sinikka design, rannekoru Paletti.

Tämä taas ihan perus. Eroa ei tosin juuri ole.PC230144.JPG

Jakku kuten yllä, saappaat Vagabond, neulemekko ja trikoot HM, koru Lindex.

Nuo trikoot ovat oikeasti jumppakäytössä, mutta kun en löytänyt mistään legginsejäni!

Uudenvuodenlupauksena tämän blogin puolella olkoon: Ei enää näin kaameita kuvia…. Kas tässä bonarina vielä taidokas otos uudenvuoden juhla-asustani.

20131231_201201.jpg

Mekko second hand, ylettömän hilpeä ilme ihan omasta takaa.

P.S. Nahkamekkotoiveeni edistyy jännittävällä tavalla. Palaan asiaan!

P.P.S. Pahoittelen sekavaa layoutia. Postaan tabletilla, koska läppäristä tuli taikasavu ulos. Laitoin kursiivit sun muut koodiin, mutta ei pelitä. 

Muoti Oma elämä Työ Päivän tyyli