Kesän paras kosmetiikkaostos

Olin käyttänyt vuosia erään merkin antiperspiranttia, joka oli tosi hyvä, ei täydellinen tuoksunsa puolesta, mutta hoiti asiansa eli piti kainalot kuivina ja raikkaina. Hinta kuitekin oli hiljalleen kivunnut lähelle kolmeakymppiä, mikä tuntui tällaisesta kulutustuotteesta kyllä hirveän korkealta. Metsästinkin aina reissatessa lentokentiltä tai laivoilta kolmen pakkauksia, joissa hinta oli huomattavasti edullisempi.

Tiedätte sen, miten johonkin käyttämäänsä tuotteeseen juuttuu niin, ettei tule kokeilleeksi uusia hyviksikään kehuttuja vaihtoehtoja. Minulle kävi juuri niin. Olin kuullut valtavasti kehuja Ruotsin suosituimmasta, Löwengrip -sarjan Count On Me -deodorantista, mutta vasta bloggaaja Virve Fredmanin hehkutus sai minut vakuuttuneeksi siitä, että tätä pitää nyt vihdoin testata.

Niinpä kävin pari viikkoa sitten ostamassa vihdoin omani Sokokselta ja olin kertakokeilulla myyty. Miten mielettömän ihana voi deodorantti olla!

Hyvien ominaisuuksien lista on lähes loputon:

  • kaunis pakkaus, ei ollenkaan väheksyttävä seikka
  • kevyt ja siro, ei vie tilaa treenilaukusta
  • IHANA hajuvesimäinen, iätön tuoksu (lootuksen kukkaa ja bergamottia), joka aavistuksen voimistuu päivän mittaan.
  • todella tehokas, kainalot pysyvät kuivina
  • imeytyy nopeasti
  • roll-on- pakkaus on omaan makuuni
  • hoitava koostumus
  • ei muutu tunkkaisen oloiseksi pitkänkään päivän aikana
  • ei sotke vaatteita
  • edullinen ylelliseen laatuunsa nähden

Iättömällä tuoksulla tarkoitan sitä, ettei tuoksu ole mikään erityisen nuorekas tai suunnattu millekään ikäryhmälle, vaan sopii kaikille sporttimimmeistä ladyille. Ei voi taas muuta sanoa kuin että kyllä ne ruotsalaiset vaan osaa!

Laura Meikkipää suosittelee tätä tuotetta ylitsevuotavan paljon!

Kauneus Iho

Kevyt meikkipohja kesän jälkeen

Tuote saatu.

Olen kesällä meikannut kyllä päivittäin, mutta ihoa tosi kevyesti, lähinnä ihon sävyä tasottavalla aurinkovoiteella. Nyt on kuitenkin ollut aika taas siirtyä töihin takaisin ja meikkien pariin. Kesän jälkeen koen pientä haastetta, jotta saan kevyesti päivettyneen ihoni näyttämään hehkeältä, eikä missään tapauksessa liian meikatulta.

Sain jo keväällä testiin tämän Elizabeth Arden Flawless Finish Mousse Makeup -vaahtomeikkivoiteen. Silloin en päässyt ihan tähän tuotteeseen sisään, se oli ehkä juuri ministi liian kevyt ja ei ihan tarpeeksi peittävä siihen hetkeen. Mutta nyt, juuri nyt, tämä on silkkaa täydellisyyttä iholleni!

Tuote on ohut, mattapinnan jättävä ( se ei siis kaipaa juurikaan puuteria päälle – bonus! ) ja se levittyy kuin unelma. Vaahtomeikin jättämä tunne iholla on ihana, koska sen jälkeen kun meikkivoide on levitetty ( käsin ) iholle, en enää huomaa sen olemassaoloa. Parasta!

Suosittelen tätä klassikkoa, jos kaipailet kevyttä, mukavasti peittävää ja mattapintaista, mutta silti heleän ja hehkuvan pinnan tuovaa meikkipohjaa.

 

Kauneus Iho Meikki